En Tråd För Oss Maskrosbarn!
❗️Hej! Mitt namn är Jenna och jag studerar till socionom. Jag söker nu personer att intervjua till mitt examensarbete. Syftet med mitt examensarbete är att ta reda på hur vuxna barn upplevt en beroendesjuk förälders missbruk samt upplevelser om föräldraskapet när föräldern haft ett beronde. Jag vill ta reda på hur det påverkar barnet samt föräldraskapet ur barnets synvinkel.
Därför söker jag dig som är vuxen, 18+ och varit barn till en beroendesjukförälder som använt alkohol eller droger, samt känner igen sig i denna situation. Du som deltagare kommer förbli anonym genom hela mitt examensarbete. Intervjun kan göras genom, telefon, teams eller att vi träffas någonstans eller att jag lägger ut mina frågor på detta forum och du som vill delta svarar på frågorna så.
Om du känner att du vill delta hör av dig via min mail : jennaa.myyllari@icloud.com , så berättar jag gärna mer och du kan få frågorna på förhand så du kan fundera på frågorna före intervjun. Eller så lämnar du en komentar om du vill delta.
Tack på förhand! 🤗