Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-04-28 20:37:15 följande:
    www.hemnet.se/tipsa/tipsa in detta huste, inte riktigt min inredningsstil...
    Nämen oj... jag blev alldeles snurrig av bilderna och kaklet...
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-04-29 19:34:06 följande:
    ja vad kostar brukas??Googlade och det pratas om en i trä på Coop - ingen som sett? Och pris på den?
    Coops har jag inte alls sett och Brukas kommer jag inte ihåg priset på, men kan kolla upp det imorgon (om jag kommer ihåg)
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-04-30 07:46:51 följande:
    Godmorgon!Vill önska er alla en riktigt glad, solig och mysig valborgsmässoafton.Här är det faktiskt ganska mulet idag.
    Ja, det är samma här -mulet alltså. Men jag hoppas på att det skall spricka upp, även om väderrapporten säger annat.
    Ikväll skall det grillas och sen får vi se om vi promenerar iväg till brasan vid Skurusundet på kvällen.
  • Camilla R

Who knows skrev 2008-05-02 19:59:48 följande:

Hej, tänkte bara kika in och säga att jag hittade den där tvättmedels hinken jag tjatade om Fanns på In och finn inne i stan
    På "vårt" IN & FINN finns "bara" svarta tvättmedelshinkar, jag vill ju gärna ha en svart och en i zink.... Ja, kulörttvätt och vittvätt...
  • Camilla R

Who knows skrev 2008-05-02 20:42:47 följande:

www.hjartansfrojd.nu/butik/visa_produkt.asp... Titta vad de hade här Camilla R skrev 2008-05-02 20:09:55 följande:
    Men oj, den var lite "dyr", vill minnas att den kostade 59:- i butiken.... Tål att tänkas på, kanske skall nöja mig med en till att börja med, eller?
  • Camilla R
    knyttis skrev 2008-05-03 21:17:26 följande:
    Julia, man behövde knappt beställa, tänka sig! Har du besökt affärn i Orminge? Hon som har den är sambo med han som ritat möblerna och nu har tagit över verksamheten. Diskuterade med henne en lång stund, supertrevlig! De ska dra ner på sortimentet, satsa på lite säsongs tillverkning för att hela tiden kunna ha in varor på lager. Så nu fanns allt inne i lager som vi ville ha, skulle ha kunnat levererat nu på en gång. Förutom träsistsstolarna jag ville ha de kommer in i juni. Så de har nog hänt mkt med EV som vi anat. Soffan kommer in i höst - Jipiii! De är så fiiina!
    Åh, vad härligt... Jag tänkte försöka sukta till mig skänken och få sambon att förstå att den är lika fin som jag tycker. För vår del är det ju dessutom nära (typ 1½ -2 km) -behöver jag säga att han avskyr shopping..
  • Camilla R

Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-05 09:01:45 följande:

Här kommer en bild på någon som tagit fel på årstid... Eller kanske inte!
    Nej, det är faktiskt en Amaryllis som tagit rätt på årstid Dess naturliga blomningstid är senvinter/vår, MEN vi driver på lökarna på hösten för att lura dem, för att ha dem som julblomma!
  • Camilla R

Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-05 10:07:28 följande:

Vi var förresten i dina trakter i lördags för då åkte vi igenom Skurusundet.
    Vad var ni ute på för äventyr då??? Nyfiken som jag är
Svar på tråden Vita tråden del 8