Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita tråden del 8

Hej hopp!!!

Hoppas allt är bra med er alla!!!

Usch, läste vad som hänt dig, Mimmi, *ryser*, vilka otäckingar det finns!!
    Tur att du kunda få reda på vem det var!!!

Jag följer juh oxå tråden dagligen, gärna flera ggr under dagen men har juh aldrig något att tillföra, hinner liksom inte med.
    Gubben är i Malmö hela veckorna på kurs, då är det crossträning, fotbollsträning, fotbollsmatcher och så ska man hinna jobba utöver det oxå!!! Förvånad

Apropå Lantliv så fick jag ingen tidning idag heller Läste att nån fått den redan igår, skiljer det så många dar på olika ställeni landet? Fick en prenummeration av mamma o pappa när jag fyllde men den kanske inte har kommit igång ännu....

Underbara, underbara väder, bäst o ge sig ut lite i solen...Kram på er!!

• Mufflon
    Peak skrev 2008-05-08 10:29:51 följande:
    köpte detta tyg till sänghimmeln, det var samma som den som fans färdig på IKEA, Fabler tror jag den hette...tror ni det blir bra?www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/range/1.../
    Tror det blir jättebra!! Har ett liknande tyg i R:s rum i hennes sänghimmel med små röda hjärtan på  
  • Mufflon

Peak, näe det är en färdigsydd historia, jag är väldans väldans dålig på att sy!!

Milda; vad är det du säger?? Då kommer jag oxå o få vänta på min tidning

Numberone: Lantliv har oxå lite reklam i slutet på tidningen men det är en helt klart underbar tidning, väl värd pengarna!!

• Mufflon
    numberone skrev 2008-05-08 11:10:18 följande:
    mufflon:helt klart en bb-tidning då med andra ord När kommer nästa nummer?
    Ja, helt klart en bb-tidning, nästa nummer kommer 13 maj men med en prenummeration så brukar de juh komma lite tidigare så det är bara å ge sig till tåls!!
  • Mufflon

God morgon på er!!!

Härligt väder idag igen!! Skönt!!

Tänkte höra om nån har nått bra tips vad man kan ha vid dörren son insektskyydd??

Vi bor nämligen nästan granne me kohagenSkrikandesDom e juh gulliga i sig men drar juh med sig massa flugor!!

Var lite inne på och sätta såna där fransgardiner men jag vet inte?? Vad har ni??

• Mufflon

Hej hopp på er!!!

Åhh, vilken härlig helg det har varit.

I lördags plockade vi upp/fram massor med gatstenar hemma som vi ska anlägga en gång i trädgården av men armarna känns hur långa som helst och träningsvärken ska vi inte tala om...

Och idag har vi varit på konfirmation och utflykt hela familjen på en liten ö med sandstrand, jättemysigt. Hade med oss fika o badkläder men det var bara barnen så klart som badade

Hoppas ni andra haft det lika bra som vi...

Nu ska jag läsa ikapp lite vad ni haft för er...

• Mufflon

Anton; supertrevlig blev altanen juh!!

MildaMaränger: Kolla tradera!!

Alla verkar ha haft det bra i helgen ialf!!

• Mufflon
    Kajsa M skrev 2008-05-11 22:04:51 följande:
    Godkväll igen! Hänger inte alls med här längre. Har stora bekymmer här hemma och kan inte alls prioritera datorn. Hoppas alla har det bra och att det inreds flitigt! Ska försöka kika i bloggarna för att få se lite fint i alla fall...Kram till er alla!
    Hoppas inga för allvarliga bekymmer!!! Kram till dej oxå!!
  • Mufflon
    Lynn84 skrev 2008-05-15 15:33:38 följande:
    Kunde tyvärr inte få in en större bild...hoppas ni kan klicka upp den själva!
    Åhh, vilken liten raring!! Stort grattis, hoppas allt är bra med er!!!
  • Mufflon

God morgon på er!!!

Usch, tråkväder, vill ha tillbaka sol o värmen igen....

Är det bara jag som haft problem med Fl?? Kommer bara till första sidan sen är det stopp!! Men nu lyckades jag komma vidare... Kanske är min dator som knasar sig...

Nu ska jag skumma ikapp lite

Svar på tråden Vita tråden del 8