Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita tråden del 8

Hej på er vite pinglor!!

Hoppas alla mår bra!!

Är inne en snabbis på en gräsklipparepaus!! Puh va jobbigt det är att klippa!! Men men man får juh ialf gratis motion och fint bliré juh när det är klart!!

Ska skumma ikapp lite!!

• Mufflon

God morgon på er!!

Nu var det ett tag sen jag skrev nått här men orken har inte funnits men idag är det äntligen lite mulet väder *skönt* (Trodde aldrig jag skulle kunna känna så!!)

Idag bär det av till stan för att köpa lite examenskläder till barnen o klippning på sonen!!

Hur går det för allla med Swap-presenterna?? Är det nån som fått sin??

Nu ska jag läsa ikapp lite...

• Mufflon

Hej hopp på er!!

LoM; du e alltid så snäll.. Och det är alltid lika kul o kika in loite här o läsa o titta på allt fint

Jag har oxå fått min gåva; en vit jättefin kruka från miljögården, superfin!! Men jag har inte hunnit fota den ännu...

Är det nån som sett till numberone idag?? Eller är det på g månne tro??

• Mufflon

Slänger in en liten fråga om nån vet var man kan köpa en ganska stor zinkvattenkanna på nätet?

• Mufflon

Fru Puffen; finfina utemöbler!!

MildaMaränger; mysigt vardagsrum

Och tack för alla kommentarer ang. zinkvattenkanna, hittade en stor house doctor kanna på lokala blomsteraffären men 560 kr Förvånad...Blev lite snål där...

• Mufflon
    numberone skrev 2008-06-09 17:23:50 följande:
    MM:Säg till om du kommer på något..... jag känner mig som en dinosaurie idag, helt utdöende!
    Ja men ni får tänka att ni har nått himla mysigt att vänta på..
  • Mufflon

Hej hopp på er!!

Har varit på fotbollsmatch, lilltjejen spelar..

Hoppas alla mår bra, ska läsa ikapp lite...

• Mufflon
    Kaktus76 skrev 2008-06-11 12:42:24 följande:
    Nu har hon kommit,våran ÄLSKADE ALMA10/6 såg hon dagens ljus kl: 02.50  3.900 g och 52 cm lång
    Grattis, grattis!!! Åhh, va mysigt!!
  • Mufflon

Misak; Vilken trevlig o mysig uteplats, förstår om det kommer bli många fikastunder där!!!

• Mufflon

Hej hopp!! Kikar in en sväng, just kommit hem från en iskall skolavslutning *burr*

Vi fick tom ta med fikakorgen hem till mormor o fika där, för kallt o sitta ute nu...

Tack snälla rara söta LinaoMatilda för swapgåvan!! Den var super

Anton 2005; Jättefina korgmöbler, tror de skulle bli fina i vitt!!

• Mufflon

God morgon på er!!

MiaMariah; fy såå otäckt, hoppas allt går bra med nacken!!

Videli; usch *ryser*, en olycka händer så fort, hoppas handen blir bra igen!!

Jaa, idag är det skolavslutning oxå, min lilla kille slutar 4 och brorsbarnet slutar 9!!

I eftermiddag ska vi fortsätta ute med våran plattgång, det går sakta men säkert framåt.
    Vi lägger gatstenar..heter dom såå?? Det har varit såå varmt många dar nu så det har bara gått o hållits en liten stund varje kväll men idag hoppas vi på "stenläggarväder"

Jag undrar liksom lillsyrran om numberone fått sin lill* ännu???

• Mufflon

Hej hopp!!!

Kikar in en sväng o önskar   TREVLIG MIDSOMMAR 

Här spöregnar det och jag börjar snart o jobba

Ha det gottt alla kramen

• Mufflon

Hej på er!!

Vet inte om ni kommer ihåg mig men jag är en flitig `varjedagläsare`ialf...

Oj, här händer det grejjor; Stort grattis till Numberonr o Milda, hoppas ni alla mår bra.

Jag är så himla sugen på o göra om vårat kök, är det nån som vet om det finns nån sida eller nått där man kan få lite hjälp med skåp-planering o lite sånt???

Vid ev köksrenovering krävs rivning av bärande vägg, flytt av avlopp o div men men drömma kan man juh alltid...

• Mufflon
    malins79 skrev 2008-07-03 20:02:41 följande:
    Ikea, ha ett eget program, kolla på kökssidan
    Okidok!! Tack!!
  • Mufflon
    numberone skrev 2008-07-04 21:38:01 följande:
    Hej!!Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med lillsnoffsan..... Resultatet på hennes magnetröntgen visade lindriga tecken på att hon varit med om en mycket tuff förlossning. Vad det innebär för framtiden vet ännu ingen utan tiden får visa det. Hon kan växa ifrån allt men vara lite efter i svängarna men det kommer vi jobba med jätte mycket och blir det nån skada så kommer den att vara lindrig som vi förstått det. Vi är så lyckliga!!!!Här är vår prinsessa Ellen så länge till orken kommit för att blogga om förlossning osv.
    Nä men gud vilken liten sötnos!! Stort grattis till er och hoppas allt kommer gå bra för er framöver!!
  • Mufflon

Grattis MildaMaränger, en till liten sötnos!!

Ojoj, så bebis-sugen jag blir!!!!

Svar på tråden Vita tråden del 8