Inlägg från: Nattönskan |Visa alla inlägg
  • Nattönskan

Vita tråden del 8

Åh nej stänger ni tråden, isf vill jag också räcka upp en hand att få komma med.

Jag har inte känt mig så inspirerande den senaste tiden, och har inte haft så mycket att tillföra. Men jag lusläser tråden och tycker ni är sååå duktiga! Så om jag får vill jag jätte gärna följa med

Vad läskigt med hotande kommentarer i bloggen hoppas verkligen han inte kommer undan med det!

• Nattönskan
    Memoria skrev 2008-05-07 22:36:08 följande:
    Haha sitter och tänker på det. För varje gång ni pratar om att stänga forumet så ploppar det upp nya ansikten i tråden. 
    [/citat]
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 22:37:34 följande:
    [citat]
    Den tanken har slagit mig också Ett bra sätt att värva nya "synliga" anhängare månne?
    -------------------------------------------------------
    Jag skrev mycket i tråden ett tag, men så skedde det saker i mitt liv som har gjort att jag inte riktigt orkat, och när jag inte haft något att tillföra har det bara känts dumt att skriva för skrivandets stund.
  • Nattönskan
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 22:43:49 följande:
    Nattönska,Usch, det kanske lät hårt. Jag menade verkligen inget illa alls och särskilt inte mot dig.Det klart att alla är välkomna när helst det passar. Det är ju personer som "Lars" vi tycker är läskiga.Och det är ju jättesynd . För med ett slutet forum går vi miste om en hel massa nya medlemmar och inspiration.Hoppas att allt är bättre med dig nu.Kram
    Förlåt tog nog åt mig kommentarerna helt i onödan. De kändes rätt hårda. Men å andra sidan så förstår jag självklart att det är svårt att veta om någon skrev för ett tag sedan.
    Jag börjar må bättre nu och det börjar klia i fingrarna, så jag är ute efter inspiration och har kommit till helt rätt ställe vet jag
    Kram på dig!
  • Nattönskan

Usch jag skäms nästan lite för att jag tog åt mig förlåt, det kändes lite träffande bara. Inte mening att göra så ni fick dåligt samvete för kommentaren. Jag har skakat av mig den och tänkte börja göra mig till känna mer

Idag ska jag åka och titta lite på en autktion, loppis och ett hus i denna underbara sommarvärme. Man får vara glad för ac i bilen.

Juliah: Jag har inte hunnit sett nya lantliv ännu, men säger ändå stort grattis

Sylt: vilket underbart hem du har, Jag och min sambo blev helt kära i köket

• Nattönskan

Att köpa morsdag present själv har jag aldrig tänkt på det ska jag nog också ta och göra

Vaniljdröm: Vilket fin blogg du har! Och jätte fint plantbord.

Mildamaränger: Jag har också varit in och suktat efter blåvitrandiga dynor på åhlens, men det var förra året, är det samma som är i år?

M HOW: Vad mysigt med bröllop Får man fråga varför ni är inneboende hos dina föräldrar just nu?

Tuva 050529, Lova-Li 070830
  • Nattönskan
    MildaMaränger skrev 2008-05-08 19:08:58 följande:
    nattönskan jag kommer inte ihåg vilka det var förra året men dessa var superfina... finns två sidor.. en med puffiga knappar och en utan.. jag föredrar den utan
    Men jag tror det nästan var samma förra året, jag måste gå in och titta imorgon mitt åhlens är dock dåligt, känns som det inte finns det man vill ha
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 19:24:16 följande:
    Tack Nattönskan,jag är verkligen novis i stora mått när det gäller bloggen. Men det är kul och man lär sig hela tiden.Nytt från dagens shoppingtur:vaniljdrom.blogspot.com/
    Det går rätt segt sen att hålla liv i bloggen när man väl kommer underfund med hur man ska göra, så jag beundrar verkligen alla stort som hållt sina bloggar vid liv under en lång tid nu. Men det är lite kul med bloggar för de pushar en verkligen att ta tag i sina projekt så man har något att visa upp
  • Nattönskan
    MildaMaränger skrev 2008-05-08 19:38:28 följande:
    Nattönskan... jämför man med åhlens city så är ju vanliga åhlens supertråkigt.. avrt bor du?
    Jag bor i västerås, var in på din blogg tidigare och skrev ett litet butik tips härifrån När jag såg att du skulle hit till dina föräldrar (antar dock att du redan hittat till butiken)
    Sylt skrev 2008-05-08 19:40:03 följande:
    Jag kan vela tills jag går av på mitten...  . Lägger in två bilder....Så ser det ut med ett fyrkantigt bord... detta kan inte stå ute, måste leta upp ett annat isf. Ev köpa en billig bordsskiva o curryben fr Ikea o klä skivan i vaxduk.Runt fr Åhlens. Känns lite fattigt... och svårt att sitta 3 pers o äta runt det.
    Jag tycker nog bäst om det runda, men som du säger ska ni sitta runt det och äta så blir det ju lite väl litet. Det var väldigt fint iaf
  • Nattönskan

Ångrar mig och sällar mig till vaniljdröm i frågan, ett fyrkantigt mindre bord absolut

Milda maränger: Ja just ja det har kommit en ny butik på nordanby tror jag det heter, är det den du tänker på? Broarne vad är det?

• Nattönskan
    Vaniljdröm: Gud så hemskt *stor kram till dig* Finner inte heller några ord när så unga människor går bort.
    För att bryta lite så måste jag säga vilka fina gardiner!

Är det många som pendlar till sina jobb? vi har hittat ett riktigt dröm hus, men vi kommer behöva pendla 4 mil enkel resväg in till stan vilket är en otrolig nackdel, så nu tänkte jag höra om lite erfarenheter?

Sen skulle jag även vilja be om lite tips och ideer om present till en blivande 3 åring?
  • Nattönskan
    Tack för lite svar angående pendlingen,

Anton2005: Det är de jag är lite orolig över att vi kommer behöva pendla båda två iomed att jag antagligen kommer påbörja någon form av högskolestudier till nästa vår el höst.

Juliah: Oj 6 mil, och här sitter jag o gnäller om ca 4, mao så borde det ju gå bra

En följdfråga till pendlarna
    : Hur har ni löst det med bilar? har ni 1 el 2? el pendlar ni med buss/tåg?

Ursäkta att jag är frågvis, men huset var verkligen jätte sött!

Numberone: Åh vad roligt att måla golv. Jag blev också så där energi rik i slutet av min graviditet andra gången. Jag hade hur mycket energi som helst.
Svar på tråden Vita tråden del 8