Vita tråden del 8
Malins79: Åh tvättstugan är alltid rolig att köpa åt (el jag tyckte det när jag hade en
Jag har starta en egen blogg.
minlillavarld4.blogspot.com/
Den är långt ifrån färdig, men den är påbörjad iaf välkomna in!
Hej hej
Hoppas alla har det bra
Numberone: www.ordsprak.se har väldigt mycket olika fina ordspråk, de kanske har något fint?
Ser att ni pratar lite om det där med att gå över, för mig har inget stämt med varken min egen mamma el svärmor, första gången gick jag över 12 dagar och andra gången startade själva förlossningen dagen innan beräknat men hon föddes inte förrän dagen efter beräknat Men jag vet hur spännande och roligt det känns att sitta och fundera och vänta, ni har så mycket roligt framför er.
Jag har lite nytt i min blogg och skulle behöva lite hjälp i inlägget om stolen (den 24 maj) ska den målas eller inte?
fyrarum.blogspot.com/
Kaktus76: Tack för rådet jag tror nästan jag gör det, och klär om dynan i något lite rosa rutigt tyg. Jag tänkte ha stolen i hallen om den passar där vill säga...
Jag måste se om ni kan hjälpa mig. Har settat ett par kvällar o letat efter en blogg som har ett rum för en tjej som hon gör om från flickigt rosa till lite mer svarta detaljer. Jag har letat o letat men hittar den verkligen inte. Är det någon som har en aning om vilken blogg det kan vara?
Ha det så bra!
Tack så jätte mycket för svaren. Jag får nog fortsätta dra håret av mig, man skulle ha en liten bok o skriva upp var man ser sånt man tycker om
Hallå
Tack för era svar om vilken blogg det kan vara, det var inte lantlif jag tänkte på tyvärr, men vilken tur att hon också hade ett väldigt fint tonårsrum att bjuda på
Videli: Den där soffan du länkade till var ju helt underbar. Konstigt nog befinner jag mig just nu i grannkommunen jag var tvungen att slänga iväg ett mail... frågan är bara var jag ska hitta pengarna
Är det någon som har kökssoffan från house doctor?
Lillfruluva: Jag har ingen aning om det där med förlängning av vikariat, men jag hoppas verkligen du får förlängt även om du blir sjukskriven, hoppas dock att du kommer att må bättre den här graviditeten så du slipper vara sjukskriven
Anton2005: Stort grattis och vilken tur att ni åkte upp på kontroll. Vilket fint namn han fick