• MariaV

Vita tråden del 8

Hej tjejer!
    Kommer någon ihåg mig? Det har blivit en lååång fl-paus för mig. Nu har jag smygit runt lite i tråden och undrar om man är välkommen tillbaka. Ska ju vara hemma hela sommaren nu efter en intensiv studietid så då får jag nog lite tid över till fl och bloggläsning.

• MariaV

Jag har förresten börjat blogga igen hemmahosalva.blogspot.com
    Men bloggen ska inte bara handla om inredning längre utan om min vardag. Men jag kan hojta till när jag skriver om något inredningsaktigt

• MariaV

Vaniljdröm - jag hoppar in och håller med om att blanka plattor med de ljusare blommorna skulle bli bra. Jag ska köpa hem blanka vita plattor till vårat badrum inom en snar framtid.

Tack för välkomnandet förresten!

• MariaV

Grattis mimmamum! Ska bli roligt att följa er renovering.

MiaMariah - säger som de andra, vad gott och fint de ser ut!

Tjockkulan - vilken förändring det kan bli med lite vit färg. Jättefint!

• MariaV

Himmelbit - Jag förstår att du är alldeles lycklig! Jag blir också lycklig bara av att läsa ditt inlägg.

Kajsa - Gud vad skönt för er. Jag har läst lite om din dotter och hennes operation. Vilken lättnad det måste vara.

• MariaV

Kajsa 77 skrev 2008-06-05 22:06:52 följande:

Kul att du är tillbaka! Det var länge sen man såg till dig! Hoppas allt är bra!
    Kul att du tycker det! Allt är bara bra här
  • MariaV

Himmelbit - jag vill gärna svara på ditt gb-inlägg men jag är oinbjuden. Men jag kan svara här, tack så mycket och jo visst har jag en liten i magen. Vecka 25 är jag i nu.

• MariaV
    FruPuffen skrev 2008-06-06 07:55:19 följande:
    Hej Maria! Vad kul att se dig! Och grattis till liten i magen!!
    Tack så mycket! Jag måste fundera lite idag hur jag ska göra med träffen, men sen så lovar jag att uppdatera
  • MariaV

God kväll!

Idag har det kaklats hemma hos oss, superskoj!

Angående fotografier vid försäljning så har jag hört någon homestylare (kan man säga så?) som sa att man skulle ha några bilder framme för att visa på att man har levt och haft ett bra liv medan man bodde i bostaden, typ. Jag vet inte om det ligger något i det..

Förresten så visar jag mitt nya staket i bloggen idag
    hemmahosalva.blogspot.com

• MariaV

Milda Maränger - tack för påminnelsen om vad som väntar Lider med dig

Himmelbit - vilket fynd!

Svar på tråden Vita tråden del 8