• MariaV

Vita tråden del 8

God kväll!
    Idag har jag varit på auktion. Ni kan se mitt auktionsfynd i bloggen (eller fynd och fynd, men är man kär så är man) :)

hemmahosalva.blogspot.com

• MariaV

Åh vilka saker du köpt Vaniljdröm! Vill ha typ allt.

Kajsa - vilka söta presenter du fått. Känns lite personligare än en bara en blomma tycker jag.

Bea- jag tror att valnöten kommer bli jättefin till

• MariaV

God morgon. Idag ska det pysslas lite hemma.Är så baksugen, får se om det kan hinnas med.

Milda maränger - har jag drömt eller har du tipsat om något recept på polkagrismaränger någongång?

• MariaV

Hej. Just nu står min man och limmar upp panelskiva i badrummet. Jag är så glad!

Mia, jätteläskigt med krocken. Hoppas verkligen att du inte får ondare i nacken.

• MariaV

Jag ska på konferens i Uppsala fredag till söndag. Har någon tips på affärer i centrala Uppsala som kan vara värda att besöka?

• MariaV
    mimmamum skrev 2008-06-12 19:46:19 följande:
    Spännande! Räcker det att limma eller ska man spika också?
    Det räcker tydligen att limma. Vilket också är mest lämpligt i ett badrum.
  • MariaV
    mimmi006 skrev 2008-06-12 19:53:40 följande:
    Jag tror att in my carport ligger där och förr låg det en butik som hette trolltider där, som var mysig... vem är det som bor i U-a nu igen? Knyttis?
    Tack för tipset. Ska kolla upp adress!
  • MariaV

Förresten, jag måste fråga er.
    För ca 1 år sen så började jag prenumerera på Vakre hjem. Då fick dom mitt kontonummer och drog sina pengar. Nu har dom dragit pengar från mig igen utan att ens meddela mig på något sätt. Kan de göra så?? Jag vill inte prenumerera mera och jag förtutsatte att de inte bara kunde dra pengar från mig. Jag har ju inte gått med på nå autogiro eller nått.

Svar på tråden Vita tråden del 8