Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

först ut!

• malins79
    Jezzika skrev 2008-04-28 20:20:46 följande:
    Lantligt kök med pärlspont och trägolv i "Nytt läge" TV3
    Ja och rött golv Förvånad
  • malins79
    LCroft skrev 2008-04-28 20:30:35 följande:
    Tiden går fort i goda vänners sällskap Roligt med ny tråd och fin TS, härligt somrig bild
    Hej, kände knappt igen dig med den fina pressbilden, är det lilltösen?
  • malins79
    juliah skrev 2008-04-28 21:33:41 följande:
    Malins, våra hantverkare tycker att vi har det för vitt härhemma och skumma bjälkar i taken.Jag tumlar vinterhalvåret, torkar ute nu. Har en utdragbar ställning, ganska fin som jag torkar textilier på som jag inte vill tumla.

Jag har en torkställning som jag köpte för många år sen på Ekohallen. Inte speciellt snygg. Var har du köpt din och har du nån bild på den *ber snällt annars om en bild*

natti, natti!

• malins79

God morgon!
    Jag är faktiskt uppe självmant idag. Men så var ag tvungen att gå upp på toaletten för ag har ont i ena ögat, ser ut som om jag fått en vagel, så idag får det blir glasögon hela dagen brukar ha linser i vanliga fall (lite OT)

Idag står det inte så mycket på schemat. Saga ska till dagis och jag har tänkt att försöka rensa lite i några land när Jacob sover, skulle egentligen gjort det igår men något kom mellan.

Vi har äntligen bokat en resa till nästa år i slutet av mars till Egypten. Vi fyller 30år båda två och ville åka på en resa och passa på innan Jacob fyller 2år, blir tillräckligt dyrt ändå.
    1 vecka på All inclusive hotell med barnen, hoppas jag blir trevligt och att man får lite semesterkänsla. Himla skönt att allt ingår, kaffe, dricka, glass och maten givetvis.

• malins79

Hej Lina!
    Har du bokat resa ännu till Stockholm?

Ja det ska bli så skoj att åka på semster nästa år.

I år vet jag inte vad vi ska göra.

Var i Finland bor du nu igen? *glömsk*

• malins79

Juliah, ja den som var utdragbar eller vad du skrev.
    Jag är lite avis på dig som ska iväg på shopping och lämna barn och man hemma.
    Har du slutat amma helt nu?

Svar på tråden Vita tråden del 8