Vita tråden del 8
Hoppas inte det är något allvarligt.

God morgon!
Vet inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på idag. Jag behöver dammsuga av övervåningen. Sen är jag sugen på att skaffa lite jord och frön så vi skulle kunna odla i en pallkrage, sallad till mig och morötter till barnen i såfall.
Hoppas det blir lite bilder från er tvättstuga Juliah!
Rusta hade fina prickiga diskborsta, i cerise, turkos och grönt.
Fanns servetter till som var fina *tips*
Ang Sommartorpet, jag känner nästan att jag måste kolla bara för att se hur "galet" det blir.
Jag blir så avis på er som håller på att sy, måla, rensa i lträdgårdslanden etc.
Jag har ingen ork till att ta tag i saker längre. Jag har lite möbler som jag vill måla men Saga har börjat att somna lite innnan nio på kvällen (Jacob vaknar runt halv sex )ocn maken är i stort sätt borta varje kväll så jag har läggningen själv av båda barnen.
Så när de somnar orkar jag inget.
Saga är på dagis tis, ons och fredagar mellan 9-14 och då försöker jag göra lite men jag hinner aldrig det som jag vill, för det är hela tiden en massa hushållssysslor och helgerna bara försvinner, jag hinner aldrig göra något kreativt. För ska maken göra något hemma så har jag barnen och hela markservicen så det hinns inte med något.
Jag kanske bara är lat, men jag vill göra en massa men jag orkar inte.
Fy vad negativ jag låter...hoppas ingen blir bortskrämd