Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Hej allihop

Idag har jag vart på Ven och cyklat! Hihi... alla var sååå imponerad av att jag klarade att cykla ön runt i sommarhettan. Kameran följde med men dog innan halva resans gång... Har ätit fin fisk och fikat på väldigt mysiga platser!

Nu ska det grillas...

• MildaMaränger

Knyttis! Underbar kaka, kan vi låtsats att jag är din mamma? Räcka ut tungan

Juliah... fina bilder hos grannen!

• MildaMaränger

Lillafruluva... nu har jag lagt till mig på Vita hem listan Glad

• MildaMaränger

Nu har jag städat badrummet inför morgondagens blogginlägg... *nöjd*

• MildaMaränger
    Peak skrev 2008-05-11 14:28:09 följande:
    nytt inlägg hemmahoskristin.blogspot.com/ kom och rösta!!! Miamariah - nu har vi satt ihop våra stolar (ellos) och de har stått ute i 2 dagar, 3 bräder på vardera fotpall är gula nu! Samma bräder på båda dessutom!! SUCK!Vad fick du betala för din? Ringde du dem eller mailade, eller hur?
    nu har jag röstat!
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-11 19:47:01 följande:
    Turkost blev det. Funderade på grönt först men det va så svårt att hitta andra saker till barnrummet som matchade då. Så jag tog turkost till spjälsängen o sen köpte jag det gröna till vaggan/vagnen.
    jag har också turkosa *älska*
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-11 19:57:52 följande:
    Jag har så svårt att inreda ett till killrum nu. Va ju inte så länge sen vi flyttade till hus och jag gjorde ordning Antons rum så som jag ville ha det och nu ska man göra ett till. Har ju tagit de saker jag gillar till Anton o jag kan ju inte göra ett lika dant. Känns som man kör fast lite
    brunt och turkost är snyggt ihop! eller ljusblått och ljusgrönt
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-11 20:39:11 följande:
    Blev så förtjust i den lilla mailegkaninen som du hängt i eran vagn. Slutar nog med att jag har en som och bogaboo vagn oxå. Hoppas det är ok att jag är en härmis
    härma på du! vilken färg blev det på buggan?
Svar på tråden Vita tråden del 8