Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-12 13:02:05 följande:
    men jag köpte den i lördags redan i butik här i Finland.
    ok...  hon i telefonen sa måndag i butik.. skitsamma.. bra att ni i finland får njuta i alla fall! hihi
  • MildaMaränger

Min plan är att läsa lantliv innan BB.. vill inte riskera att inte hinna med den.. sen när barnet kommer så skiter jag totalt i lantliv hihi

• MildaMaränger

undrar vad jag ska fota härnäst till bloggen... köket kanske

• MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-12 14:29:00 följande:
    Du tänker nog alldeles rätt Jag sket i Lantliv inne på förlossningen också kan jag ju säga.
    haha... det lät lite lustigt men jag förstod vad du menade dummer...
  • MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-12 14:39:09 följande:
    Japp! Så roligt!Camilla, ja det har du rätt i, har man tid och inte ont mellan värkar så kan det ju vara toppen.Milda maränger, vill ju inte skrämma upp dig med konstigheter
    vaddå? jag är fin flicka ... jag bajsar inte..
  • MildaMaränger
    nublu skrev 2008-05-12 15:16:10 följande:
    Vanilj: Svart/vit. Det är snyggt och passar till allt. MM: Ringer det små silverklockor också när du kissar? Julia: "Sket i Lantliv..." Den var bra! Fast vi ska nog inte tala om det för chefredaktören!
    hihi... ja.. och jag bajsar rosa sockervadd haha
  • MildaMaränger
    nublu skrev 2008-05-12 15:32:00 följande:
    Jag fiser Chanel no 5.
    haha... då väljer jag fresh laundry
  • MildaMaränger
    malins79 skrev 2008-05-12 15:35:40 följande:
    Rusta hade fina prickiga diskborsta, i cerise, turkos och grönt.Fanns servetter till som var fina *tips*
    hmm... måste nog besöka det där rusta någon dag.. har velat åka dit länge nu
  • MildaMaränger
    Sylt skrev 2008-05-12 15:48:34 följande:
    tjena!Trodde att jag skulle få Leila i brevlådan idag, men icke..... *surar*. Var lite snål o best p å nätet, men nu finns den på Coop för nästan samma pengar Sen har inte vår kiosk Lantliv heller... annars kunde jag ju trösta mig med den. Ska börja pren men kommer aldrig loss Har målat mitt terassbord 2ggr, måste få en omgång till. Dynor är klara OCH nu regnar det!! Annars har jag läst om Kajsas stackars tjej, andningen är inget roligt. Vår Sigge har (falsk) krupp o lillebror har precis fått astmamedicin . En bra läkare är hur viktigt som hellst. Med Ville har vi haft tur, Sigge har haft det värre. Håller tummarna att ni får tid till op. Julia o Lantliv.... visste att ni hade en spec relation
    trodde jag skulle få en dammsugare *surar också* eller åtminstone lantliv *surar ännu mer*
Svar på tråden Vita tråden del 8