Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-05-11 20:52:57 följande:
    Det blir en mörkgrå och svart. Ville gärna ha en helsvart men det verkar inte som det går att få dem i helsvart nu
    skummo..
  • MildaMaränger
    MiaMariah skrev 2008-05-11 21:26:49 följande:
    MM - starkt av dig att cykla! *impad*LinaoMatilda - vackert du pysslat med blommor!Malins - härligt med din tvättstuga!fruluva - forumet ser jättefint ut!Peak - *suckar över Ellos* Usch vad tråkigt, vänta ska du se så gulnar säkerligen fler för det har det gjort för oss och färgen flagnar. Vi betalade 199:- för våran så just därför tycker jag vi gjorde en bra deal - ska be pappa om tips hur jag ska piffa till den. Jag mailade Ellos och maken pratade även med dem på telefon.
    tackelitack!
    Himmelbit skrev 2008-05-11 21:33:47 följande:
    Bjuder er på tårtan från kalaset!
    ååå är det dumle på sidan??
  • MildaMaränger
    summer06 skrev 2008-05-11 21:41:23 följande:
    Hej hej! Skrev samma fråga i morse, men ja ser om ja kan få lite fler tips nu...Ja söker efter maileg #the carrot story" på nätet, men ja hittar den ju inte! Nån som vet vart man kan köpa den?
    Nublu har ju haft... maila henne och fråga om hon kan ta hem tilld ig
  • MildaMaränger

Någon som vet vart man hitta fina skopor? Små till tvättmedel?
    I morgon visar jag mitt badrum!

• MildaMaränger

God morgon! ( ja jag sover lite länge, men som gravid får man passa på)

Idag hoppas jag på att det kommer en dammsugare som jag har beställt. Jag har inte dammsugit på en vecka så jag håller på att bli GALEN... tills dess blir det till att våttorka rent. 18 grader ut redan.. vi får se om det håller i sig..

Idag visar jag mitt somriga badrum!
    Nytt i bloggen http://mildamaranger.blogspot.com/

• MildaMaränger
    Morsan Martina skrev 2008-05-12 11:31:11 följande:
    Milda Maränger: Vilken jättefint badrum!!! numberone: Åh, det är ju såååå pirrigt! Vet ni vad det blir för sort?
    tack!!
  • MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 11:39:42 följande:
    MildaM: Så fint du har piffat i badrummet! Visst är det underbart med vitt i grunden och så detlajer i färger som man kan variera beroende på årstid.
    det är det som är planen... brukar ha brunt till vintern...  hemtex handdukarna är verkligen ett tips! badrum är så bra... går att piffa snabbt och billigt
  • MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 11:56:24 följande:
    Jag har fått Vackre Hjem idag, jippie!
    å så spännande... jag väntar fortfarande på lantliv *muttrar*
  • MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 12:08:58 följande:
    Så märkligt, den finns ju att köpa i affären redan.
    jo jag har precis skickat in om en prenumemation men tydligen så tar det lite extra tid när man är ny... första tidningen... bra första intryck.. INTE... den bör komma senast fredag sa hon i kundservice... kul...
  • MildaMaränger
    numberone skrev 2008-05-12 12:14:22 följande:
    när var det nästa nummer kommer ut av lantliv?
    idag till butik tror jag
Svar på tråden Vita tråden del 8