Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Godmorgon alla!
    Men det är ju en jättebra idé Sylt.
    Dessutom är tråden alltid aktuell när bara de senast uppdaterade bloggarna visas.

• Vaniljdröm

Nämen, vet ni vad konstigt!
    Jag köpte nya gardiner till sovrummet på Hemtex. Förpackningarna är hela och fina. De ser fabriksförpackade ut och har inte varit uppackade vad jag kan se.
    Men båda längderna har varit upplagda och sedan har sömmen sprättats bort. Det hänger trådar och tyget är sönder nertill.
    Nu ska jag ju ändå lägga upp gardunerna och ingen lär ju tro mig ändå men jag undrar om någon varit med om liknande?

• Vaniljdröm

Numberone,

Vi funderar på ett slutet forum där man kan snacka om allt och tipsa utan anmälan och bortplockade trådar.

Hemtex är förlåtet! Sovrumsgardinerna är färdigsydda och upphängda. Det blev somrigt och fint och den gamla uppläggningen gick att klippa bort helt.
    På bättre humör igen

• Vaniljdröm

Benen slogs undan! Tårarna sprutar.
    Jag fick precis veta att en liten 13-årig tös i släkten på makens sida avlidit.
    Vi har firat födelsedagar ihop. Ingen jättenära släkting men en rar liten tjej med massor av energi och livsglädje. Usch, det känns hårt!

• Vaniljdröm

Konstaterad magcanser för 14 dagar sedan. Hann aöldrig påbörja behandling.

• Vaniljdröm

Tack!
    Jag känner mig så ensam! Maken jobbar borta och jag vill inte visa för sonen att jag är så ledsen. Han leker i trädgården.

• Vaniljdröm

Tack för att du lyssnar. Man vill bara bli liten. Krypa ihop i någons famn och gråta.
    Inte vara vuxen och duktig.

• Vaniljdröm

Jag har jättesvårt att hålla tillbaka tårarna. Man bör inte berätta för en fyraåring tror jag.

• Vaniljdröm

Martina,
    Du har rätt. Och barn förstår ju mer än man tror.
    Vi har varit på lekplatsen en stund. Sonen har lekt och jag har suttit på en parkbänk i solskenet och vilat lite.
    Jag tycker så oändligt synd om familjen. Hur ska de orka

Svar på tråden Vita tråden del 8