Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

LFDLS

Kul att ni gillar kannorna! Den lilla (5 l) kostade 215 kr och den stora (9 l) kostade 255 kr. Men det kan skilja ganska mycket har jag förstått. På plantskolan tog de en 100-lapp till.
    Här kan du hitta en återförsäljare nära dig förhoppningsvis
    www.weibulls.com/

• Vaniljdröm

Busan,

Den var söt! Jag tycker vita skor nu på sommaren!

• Vaniljdröm

Smultron,

Låter bra! Och jag mutade mig själv ju med vattenkannan för att jag genomled tandläkarbesöket.
    Läste en undersökning som handlade om att kvinnor var dåliga på att belöna sig själva. Fram för mer belöning tycker jag

• Vaniljdröm

Hej på er!
    Idag har hela familjen fixat i trädgården så nu är där fint med nystuckna kanter och allt. Unbderbart väder här idag!
    Ikväll är det 65-årskalas som gäller. Svärfar som fyller år.
    Jättefina stolar mimmi!

• Vaniljdröm

Vet ni vad? Idag kläckte jag en superidé. De enda jag behöver övertyga för att få den att gå igenom är maken, grannarna och kommunen
    Men ni får gärna säga vad ni tror om det hela:
    Vi har ett tvåplanshus. Invid huset ligger ett stort garage med platt tak. Taket ska läggas om i sommar eftersom det läcker. Nu har jag kommit på den eminenta idén att göra hela taket till en härlig takterass med utgång från ovanvåningen genom en glasskjutdörr.
    Hela huset skulle vinna enormt mycket på detta och jag tror nog att vi skulle kunna få bygglov eftersom det ligger så till att det inte blir direkt insyn till någon annan.
    Tänk ett stort härligt trädäck med kryssräcke och däckstolar ca 3 m upp i luften. hela terassen blir ca 30 kvm.
    Det enda som kanske skulle kunna se lite konstikt ut är framsidan av huset med vidstående garage med platt tak och ett räcke upptill.
    Vad tror ni?

• Vaniljdröm

Stavar som en kråka, men ni förstår säkert!
    Ovanvåningen blir ju också säkrare ur brandsynpunkt då man alltid kan komma ut på terassen.
    Samlar argument

• Vaniljdröm

Godmorgon!
    Jag har förlagt min mobiltelefon och hittar den inte någonstans!
    Jag väntar ett paket från ellos som jag inte kan hämta ut eftersom jag inte kan uppge koden som skickats till min mobil
    Blä!

• Vaniljdröm

Nej, batteriet är slut. Visst borde man märka om man tappar en telefon?
    Jag har varit av med den sedan den 2-e maj nu

• Vaniljdröm

Jag har fått en sim-kort men får inte liv i min gamla tfn. Har ju inte direkt lust att köpa ett nytt batteri till den gamla harven......
    Får ringa ellos!

Svar på tråden Vita tråden del 8