Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita tråden del 8

malins, ja fy sjutton vad sur jag blir! Folk är verkligen som gamar! Kan inte visa er bilden heller då annonsen är borta men ni skulle älskat det! Det är inte ofta jag blir så förälskad i något. Men det är den känslan jag måste gå på! Får leta vidare!

• mimmamum

MM ska du verkligen ha ett @ i bloggadressen?

• mimmamum

Mia, läser tillbaka och ser att du fått en trist kommentar Ledsen så otrloligt onödigt och absolut inget att ta åt dig! Din blogg är jättefin!

• mimmamum

malins, ja vi ska på två auktioner nästa vecka. Men detta var ett sådant fynd *ältar*

Hoppas stolarna är bra, det är ett riktigt bra pris! Kanske går att fixa annars?

• mimmamum

Varsågod! Försökte nämligen klicka där och det gick inte!

• mimmamum

Godmorgon alla pigga!

Måste bara berätta! Igår missade jag ett blocketfynd pga blocketgamar! Det visade sig vara min bästa vän som var kvinnan som ringt före mig! MEN hon fick inte heller fynden för när hon ringde tillbaka hade mannen redan sålt möblerna trots löftet till min kompis! Dålig stil!!

Ni som är lärare! Jag fick en smärre chock igår när jag fick min lönespec. Jag får 0 kronor i sommar trots att jag nu är i tjänst efter föräldraledighet! Jag har fått svaret att man får gå i tjänst tre gånger på ett år och alltså få lön vilket jag gjort. Har varit i tjänst två gånger i år men fick nu svaret att jag redan förbrukat mina tre perioder förra året! Någon som är insatt? Jag får leva på luft i sommar! Gråter

• mimmamum

Anton, jag håller tummarna för dig! Vad är det för fynd?

Jag det är verkligen trist. INGEN har berättat detta trotsa att jag ringt flera gånger. Tur att jag har en hobbyverksamhet!

• mimmamum

Kikar in en snabbis för att tacka för igår! Jättekul att träffa er alla! Shoppade en hel del roligt till kommande huset!

Att ta sig från Sickla till Bromma för två lantisar var ett äventyr! Flört Men nu är vi hemma igen trötta och nöjda!

Nu ska jag ner i källaren och måla!

Stooor kram till er också Numberone, hoppas lilla Ellen får komma hem snart!

• mimmamum

lasse, nej så trist! Det får de allt ta och skicka tycker jag!

• mimmamum

Godmorgon!

MM, åh så spännande! Håller tummarna för er nu!

Någon frågade igår vad jag gjorde i källaren! Skrattande Jag målar våra Leksandsstolar! Har nu målat en stol en gång vilket tog en timme *noggrann*. Vill absolut inte ha något rinn! Målar med flüggers råvita halvmatta oljefärg och den funkar super tycker jag! Kom ihåg handskar denna gång så slipper jag bli så vit!

Vad har ni andra för planer idag förutom MM som ska föda barn?

Svar på tråden Vita tråden del 8