Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita tråden del 8

Nej nu får vi reda ut detta!

Eftersom jag tidigare hade en gul KA från tretti.se som jag sålde när jag köpte min vita från Pixmania kan jag säga följande:

redskapen är vita i metall INTE plast, det är exakt samma apparat, lika stor, lika många tillbehör och lika många hastigheter - i mina ögon samma maskin! Jag valde faktura har jag för mig!

• mimmamum

Camilla ingen fara!

Anledning till att jag varit här så sällan är att jag haft så otroligt mycket pållebeställningar, har suttit varje kväll nu! men nu ska jag ha semester och bara ta det lugnt och pyssla!

• mimmamum

Godkväll!

LCroft, åh vilken fin grupp! Och stenläggningen ser superfin ut! Flört

Numberone, vilket överkastklipp du gjorde! Håller tummarna att bebisen kikar ut snart!

Vi har varit ute hela dagen, underbart väder och rabarberpaj, mmmm!

• mimmamum

Lina, det var det! Känner mig som en ny människa nu när jag tagit bloggpaus! Ny energi och massor av nya projekt!

• mimmamum

LCroft, det är verkligen smaskigt med rabarber! Och tänk så billigt! Penga mun

• mimmamum

Godkväll i tråden!

Lycka till imorgon Kajsa, det går säkert jättebra! Förstår att ni är nervösa!

Bea, ska bli spännande att se ditt kakelval! Tänk vad många detaljer man ska få att klaffa när man gör om hemma! Mer än man har tänk antagligen!

• mimmamum

Godmorgon!

Lina, på torsdag får vi förhoppningsvis besked om huset, ni får hålla tummarna det hårdaste som ni kan!!

Bea, ja det är inte neklet med alla val. Man får gå på magkänslan och följa sitt hjärta, det brukar funka för mig! sedan är det säkert så att det är något man blir missnöjd med, men förhoppningsvis är det bara en detalj i sådana fall! Jag brukar ha en bild av hur jag vill att saker ska bli i huvudet men det blir oftast inte exakt som man tänkt, ibland blir det inte alls bra och ibland blir det tom bättre!

MM, håller tummarna att ni ska slippa magsjukan!

Hur går det för Numberone måtro?

• mimmamum

Godmorgon!

Videli, vilket helt fantastiskt hus! Ska bli spännande att följa er inflyttning! Vad har ni för inredningsplaner?

Svar på tråden Vita tråden del 8