Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita tråden del 8

malins, just det! Jag målade mest med pensel, använde en roller till de större plana ytorna och efterströk med pensel för att slippra lite knottrig yta. Vi ska faktiskt byta köksbord till ett gammalt rektangulärt redan vitmålat som svärföräldrarna har. Tror det kallas dalabord.

• mimmamum

Grattis till dig Milda! Hoppas ni får en mysig dag och att bebisen kikar ut snart!

Kajsa, en paus är nyttigt och lite befriande! Passa på att vila och hämta nya krafter!

Jag målar och målar Leksandsstolar men det blir aldrig färdigt. Tänkte köpa ett snyggt tyg idag och klä dynorna med, får visa bild när de är färdiga!

Det verkar tyvärr dra ut på tiden med att få huset, vi får nog hålla oss till tåls några veckor till pga pappersarbete. Men snart så får vi sätta igång! Längtar såååååååå!!!!

• mimmamum

Godmorgon alla pigga!

Hänger inte riktigt med här längre, ni skriver så mycket!

Är det någon som har möbler ur Mios sortiment åminne? Är de matta eller blanka?

Idag ska vi på pannkakskalas och sedan auktion! Hoppas alla får en fin dag!

• mimmamum

Enji, det är inte lätt det där. Vi började med vatten, det blev några nätter med gråt men sedan dess har det funkat utan, vilket är jätteskönt! Vi gjorde bara misstaget att ge välling först några månader innan vi tog tag i det!

• mimmamum

Jättegrattis till MM och bebisflickan! Så skoj!

Blev ingen auktion idag, satsar på gårdsauktion imorgon istället. Letar efter ett blivande vardagsrumsbord, vi ska sälja vårt Liatorp.

malins, jag gillar modellen! 180 kr får man ju inte ens en stol för så slå till!

• mimmamum

Mia, vilken underbar mixer! Och handduken tar jag gärna! Skrattande Har du shoppat hos bagern och kocken?

Videli, förstår din längtan och väntan! Vi vill också in i vårt hus NU! Alla planer bara ligger och väntar på att förverkligas, riktigt jobbigt!

Svar på tråden Vita tråden del 8