Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita tråden del 8

Godkväll!

Här möts man av söta bebisar! Myyys!

Är Nikon så billig nu! Vi som köpte vår för ett år sedan för mer än det dubbla! Men men så är det väl med teknik! Vi är iaf superduper nöjda och den får nog hänga med oss bra länge!

Vi ska beställa lite högra jättefina golvsocklar från ett lokalt snickeri, har tyvärr ingen bild. Annars tycker jag det är fint när man har som ett vitt fält och en list upptill som någon annan skrev.

Malins, då åkte nog din make förbi oss!

• mimmamum

Just det glömde kvällens tips! Strömsö på svt24 kl 20.30, gillar det köket!

• mimmamum

Jag var där i torsdags, bor några mil därifrån!

• mimmamum

Godkväll!

Jag kikar också på blocketfynd men är för lat för att orka åka några mil!

Videli, varför inte köpa lite udda stolar och måla vita? Det tycker jag kan bli superfint, speciellt när ni behöver så många!

Kajsa, vi kikar också på den vita Samsung TVn, men sambon tycker den är för liten Hittar inget annat märke som har en vit TV

Idag har vi varit vid nya huset hela dagen och fixat i trädgården, hoppas på nyckeln nästa vecka!

• mimmamum

Godmorgon!

Numberone, STOOORT lycka till idag! Ska bli så spännande att höra sen!

Kajsa, hihi, jag är supernöjd med 4o tums TV men sambon insisterar på en 47. Och med tanke på att jag får välja mycket till huset så kan jag inte säga nej! Men det svider lite om det inte blir en vit....

Mia, åh så smaskigt cheesecaken ser ut! Jag väljer mellan den och chokladpavlova till midsommarafton!

Bea, har du inte fler bilder att bjuda på? Skrattande

Idag ska vi till några vänner, sedan ska jag o mamma åka till leksand och fika och spana in Lantliv. Eftermiddagen går i bortskämdhetens tecken, jag ska på ansiktsbehandling! Skrattande

• mimmamum

Knyttis, glömde kommentera! Superfin gardin, gillar verkligen den modellen! Min sambo klagar lite på samsungen då den inte har den senaste tekniken heller, någonting med HD. Han säger att det är som att köpa en svartvit TV när det snart kommer färg! Skrattande

• mimmamum

Det är det där med HD ready han tycker är dumt, det är inte HD fullt ut så att säga.

• mimmamum

Misak, jag köpte en skolbänk förra veckan för 300 kr! Jag skulle inte ge mer än 500!

• mimmamum

Kajsa, grattis vilket kap!  Missade nog bilden, vilken färg var de? Med eller utan klädd dyna?

• mimmamum

Kajsa, då har vi nog samma! Våra är också gråa med klädd dyna! Ska snart bli vita!

Svar på tråden Vita tråden del 8