• juliah

Vita tråden del 8

lillafruluva, toppen med himmeln, så ska jag ha. Min plan är att vi ska vara ute. Vi har ju liksom lite trångt annars just nu mitt i renoveringen, hoppas på fint väder.

• juliah
    lillafruluva skrev 2008-05-13 22:23:56 följande:
    Nä, dags att försöka sova, ska upp med tuppen imorgon!Juliah- en meter är beställd, kommer den inom 7 dagar så kan jag slänga in den på väg till torpet nästa helg
    Å tack söta rara du! Det är ingen brådska, vi hörs vidare om det.

Tjockkulan, Bruka har fina runda.

Jennica, de är väldigt tunna och fina de där gardinerna. Ikea har annars fina, wilma heter de nog. De har jag till sommaren.
  • juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-14 05:56:41 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dig med det då jag inte målat mina väggar själv... allt var vitt vitt vitt när vi flyttade inhihi... jag råkade gå upp en timme för tidigt... fast då hinner jag packa iof.. hahausch vilken hemsk natt, har sovit superdåligt, kroppen börjar verkligen bli tung och jag vaknade av en sur uppstötning.. fan vad äckligt... ryggen tar rekord nu usch
    Stackars. Vi ska ta väl hand om dig idag!

umbro, vi har målat med lite olika. Det bästa är om du själv jämför de olika vita nyanserna och tar det du tycker bäst om. Det finns ju så många olika nyanser att välja mellan.

Tjockkulan, dessvärre inte vad jag vet. Har bara sett dem hos Brukaåterförsäljare. Har du långt till Bruka? Du skulle ju kunna ringa och höra med dem om de har sådana bord till att börja med.

Godmorgon föresten!
    Idag blir det lite småstädning och plock. Sedan en runda här i "stan" med inredning, barnkläder och loppisar.
  • juliah
    malins79 skrev 2008-05-14 07:45:50 följande:
    Idag ska vi på utv. samtal för Saga, alltid kul och höra hur det går för henne på dagis.Vi var och köpte jord igår så i eftermiddag ska vi försöka få ner fröna som vi köpte häromdagen. Milda Maränger, ha så kul hos Juliah!
    Vad ska ni så?

Jag har ett gäng solrosor och luktärtor som kommit upp en bra bit nu (inomhus) men det känns lite för tidigt att sätta ut dem...tror jag.
  • juliah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-14 08:24:23 följande:
    Jippi! Jag har 11 som har mig på sin bloggkoll! Tänk; 11 personer som vill veta när jag gör mitt inlägg Kanske låter fjantigt för er som har så många fler, men jag försöker att inte jämföra mig med er
    Å sötis!
    Lustigt, satt precis och kikade på bloggkoll vilket jag bara gjort ett par gånger tidigare. Jämfört med modebloggarna har inredninsgbloggarna väääldigt få prenumeranter.

Peak, 1200 kostar den. Men den är billig i just den butiken jämfört med andra.
  • juliah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-14 10:14:10 följande:
    *fniss* min blogg är värd 32 931 kr. Inte illa, hur får jag de pengarna?
    Jag vill också ha mina pengar, helst nu! 488 tusen pix är min blogg värd Skrattande
Svar på tråden Vita tråden del 8