• juliah

Vita tråden del 8

Jag tycker verkligen att det är otäckt. Jag har fått för mig att det är ngn som läser vår tråd,är kvinna och inredninsgintresserad. Inte alls ngt "snusko". Men väl ett psyko.

• juliah
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:09:43 följande:
    alltså tjejer, lugna ner er nu!vi här nere i Skåne kallar Danskarna för Nordens araber för att de är så fräcka i affärer. Det är syftningen av inlägget.Det kunde lika gärna vara jag som har skrivit det, varken jag eller sylt ser något hot alls i det inlägget.
    Njaa, håller inte med. Ang araber tänker jag inte ens kommentera vad jag tycker men inlägget var anonymt (varför?) och det var ju riktat till henne, att det ska bli roligt att se på riktigt. Alltså borde det rimligen varit någon av oss då, och det var det ju inte!
  • juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-07 15:27:39 följande:
    jalla jalla
    Här är det grymt mycket jalla jalla.
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:28:24 följande:
    hm, vet inte riktigt nu vad jag tycker, läste precis att han lars har skrivit igen, fick olustkänsla jag med. Jag har nog fel tyvärr. Hoppades på en trevlig förklaring.
    Där ser ni! Det är inte roligt alls. Och särskilt med tanke på att personen inte får ngn respons men ändå fortsätter.

Mia, jättefint och välmatchat!
  • juliah
    Smultron och glass skrev 2008-05-07 16:04:07 följande:
    Det är ju inte helt omöjligt att den här Lars läser vita tråden, och i så fall får han/hon en hel del respons, även om det nu inte är i bloggen.
    Absolut. Men detta har pågått så länge, och då utan respons el uppmärksamhet.
  • juliah
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:27:13 följande:
    Jag är straight, det är en man. Han har ALLT att förlora på en anmälning, sitt toppjobb och sin fru!
    Jag visste ju hela tiden att det inte var ngt oskyldigt bus. Fy 17 att du skulle behöva råka ut för det här Ledsen
Svar på tråden Vita tråden del 8