Vita tråden del 8
Era ord värmer!
kan inte förstå att hon är borta. Det är inte alls längesedan vi träffades. Hon var så frisk, rosig och solig.
Era ord värmer!
kan inte förstå att hon är borta. Det är inte alls längesedan vi träffades. Hon var så frisk, rosig och solig.
Vill bara säga att jag är lite ledsen att uppta tråden med tråkigheter.
Solen skiner och det är en underbar dag för er alla. Känn er fria att tala inredning. Jag hänger på när jag orkar. Det är skönt med något som skingrar tankarna.
Jag är inte tillräckligt nära för att göra något handgripligt just nu ändå.
Kramar
Ja, maken kommer hem ikväll. Bävar för att behöva tala om det för honom.
Mina svärföräldrar var här i fm och talade om för mig. Det är så fina och försiktiga människor. Svärfar tog hand om sonen medan svärmor berättade.
Tyvärr kändes det som en dålig repris. Vi har många cancersjuka just nu. Två av dem allvarligt. Svärmor har precis fått veta att hon har bröstcancer.
Vet inte hur man ska räcka till och glädjas mitt i allt för egen del. För min familj som är frisk och mår bra.
Familjen som förlorade dottern har även mist ett annat barn och haft ytterliggare ett cancersjukt barn som tack och lov är friskt idag.
Tack alla! Det har fått smälta lite och just nu är det full rulle här som vanligt. Barn och djur håller en igång och just nu känns det skönt.
Man grubblar och ältar en massa annars. Försöker minnas hur det var när man träffades senast.
Någon som shoppat något fint idag?
Jättefina koppar Julia. De är du väl värd efter att ha fött två fina barn. Mors dag är jätteviktig för mig med.
Måste passa på att visa min favoritmugg också. När vi var i fjällen fanns där ingen riktigt stor kopp i stugan. Så jag var tvungen att köpa en ny helt enkelt.
vaniljdrom.blogspot.com/
Jag har också en del roligt att se fram emot i helgen. Min yngsta kusin konfirmeras och mannen fyller år imorgon. Jag ska göra så gott jag kan för att det ska bli trevligt. Min syster kommer hem från Stockholm och jag ser fram emot att träffa både henne och syskonbarnen.
Fast konfirmationen känns lite jobbigt just nu. Jag är rädd att jag kommer att gråta när allt blir sådär lungt och vackert.
Hej kära vänner!
Tittar in efter en mysig helg av såväl födelsedagsfirande som konfirmation.
Underbart väder och många fina foton blev det. Men idag känner jag mig minst sagt trött.
Jag sitter här och funderar över matta till hallen. Tycker mycket om de randiga plastmattorna på Rusta och nu kanske ni kan tala om för mig om jag ska ha en rödvit eller en svartvit?
Bilder är otänkbart just nu men tänk följande:
Vit träsoffa, hatthylla, skoställ, hallbord och spegel
Svart klinkergolv + ekparkett
Mönstrade kuddar, i soffan, i rött och turkost.
Så, ska det vara rött som i kuddarna eller svart som i klinkergolvet? (Mattan kommer att ligga på ekparketten)
Tack nublu,
jamen då blir det nog en svartvit matta. Det gör sig nog bättre till ekgolvet också än den röda......
Jättejättefint Sylt! Underbara tyger.
Oj, vad jag är lycklig.
Min snälla kusin som är snickare har varit här och mätt upp våra dörrhål så nu ska det bli fina lister där. Äntligen!