• Peak

Miamariah - ja trist att ha den längtan! Vi försökte bli gravida i över ett år, kommer inte ihåg hur lång tid det verkligen tog nu...men vi hade tid på fertiliteten för att få hjälp. Hade fått besked att "vi nog skulle få svårt att lyckas på egen hand" men så 3v innan tiden fick vi ett glatt besked! Så jag vet hur det är att längta iaf! Kram på dig!

Nu har jag varit och handlat och jag ska försöka mig på blåbärs cheesecake! Håll tummarna att den blir bra nu!

• Peak
    mimmi006 skrev 2008-05-25 21:15:00 följande:
    Så fin torkvinda, jag vill också ha!
    [/citat]

ja den är härlig! Men du hade riktigt fina utemöbler - letade på sidan men hittade inga priser...vad kostade de? Tror jag måste härmas!
    Vaniljdröm skrev 2008-05-25 21:37:12 följande:
    [citat]
    Peak,Helt fantastisk torkvinda!Anton,Åhhhhhh
    ja vad man kan bli glad över underliga saker
  • Peak

förresten har målat cafémöbler (vet inte vad de kallas) men tungt bord, brukar vara vita och med vita bräder med lite mellanrum, runda bord och så stolar till som går att fälla ihop.
    Har målat det vita med svart hammarlack - men nu vill jag ha dem vita igen, finns det något liknande hammarlack i vitt eller är det vanlig färggäller?

• Peak
    mimmi006 skrev 2008-05-25 22:02:36 följande:
    Det finns vit hammarlack! Var hittade du torkvindan? Pris? Är den stabil? Jag har kollat på en Edblad flera gånger, men den är så hiskeligt dyr...
    åh så bra, då ska jag måla igen då!!
    Torkvindan är från Bruka, kostade 1190:- Vad kostade den du sett?
    (och dina fina möbler? se ovan )
  • Peak

mimmi - tog ju fel...dina är också fina dock Det är ju "inredningsdrömmar" jag söker....vad är hennes alias igen??

• Peak
    Anton2005 skrev 2008-05-25 21:27:06 följande:
    Lite "morsdagnytt" i min blogg!Grattis alla mammor. Hoppas att alla i tråden haft en skön dag.Vi har varit på dop och det va jätte mysigt. Underbart väder här idag oxå.
    DU ÄR DET JU!!! Som har fina utemöbler som jag fastnade för! Vad kostar de? Hittade inte på Brafabs sida och inte heller på återförsäljarens (i närheten av mig) hemsida heller!
  • Peak
    mimmi006 skrev 2008-05-25 22:14:27 följande:
    japp ! Alltid nåt... Peak- jag har en bryggarstol, är det en sån du menar? Bordet låter som ett Grythyttan, de finns fortfarande i produktion, kolla www.grythyttan.se
    nej det är inte grythyttestolar och bord...får väl gå ut och ta en bild sen, men nu vet jag ju att det finns vit hammarlack iaf! Spelar ju eg ingen roll vad det är för bord...
  • Peak

13 år emellan skrev 2008-05-26 08:10:49 följande:

Peak; hur många m tvättlina är det på din vinda?Ni som har det vita fasade kaklet i ert kök, var är det köpt?
    oj jag vet faktiskt inte...kommer inte in och kan titta ordentligt på brukas hemsida heller, kanske står där!?
Svar på tråden Vita tråden del 8