Lynn84 skrev 2008-05-15 15:32:38 följande:
Hej allihopa!Jag har inte hunnit läsa nått på ett par dagar men ska kika bakåt lite. Wiktor anlände i lördags kl. 02.14!Han vägde 4278 gr och var 51.5 cm lång.En liten bild på vår fina prins ska ni såklart få se.....Kommer i nästa inlägg!Ha det gott!
Grattis!

Så söt!!
Camilla R skrev 2008-05-15 15:33:47 följande:
Torkvindan som jag såg på Bruka fanns endast i TEAK, där fanns den i två storlekar 798:- och 998:- vill jag minnas att det var. Den lilla är i mitt tycke för liten..
ja så var det nog! Hon som var i butiken var bara där ibland och hade inte riktigt koll, men såg den lilla i teak och den var ju till barn typ

Får bli den vita ändå.

numberone skrev 2008-05-15 16:14:56 följande:
Tack va roligt att ni tyckte den blev fin....blev själv väldigt nöjd... Ska åka in till stan i morn och köpa en bättre penna + en bit träplanka, kanske kan vara kul att även ha lite bredare på något, detta är 95mm.För att ni inte ska tro att jag har en underbar handstil så förklarar jag lite mer ordentligt...1. Letade upp ett fint teckensnitt och skrev ut texten2. Vände på pappret och satte det mot ett fönster så jag kunde fylla i bokstäverna spegelvänt med blyerts (på baksidan).3. Tejpade fast pappret på rätt håll på plankan och fyllde i bokstäverna.4. Sen fyllde jag bara i blyertsspåren som blev på plankan med en penna som torkade fort.
jag brukar ha kalkeringspapper, men det funkar kanske lika bra att rita på baksidan!?
Vad har du för penna??
13 år emellan - Grattis till jobbet

(bokstavligt talat då...med tanke på bilden)
Smultron - jättefin stol och dyna!! Kul med beställningar, men som du säger det är ju mycket jobb. Jag gör ju tavlor ibland och de man känner får dem billigare...så de tjänar man ju just inget på! De som beställer, har de egna stolar eller köper de allt från dig?
malins79 skrev 2008-05-15 21:22:49 följande:
Ok, verkar inte vara något att satsa på om man läser dina negativa sidor.Jag är 29år och vet inte vad jag vill bli när jag blir stor Känner att det skulle vara kul med ett yrke alt någon egen verksamhet.
känner likadant!! Vad 17 ska man bli? Jag blir ju 29 i okt så jag tycker jag borde ha kommit på ngt nu! Vill ju så gärna ha egen butik, men när man tänker på hur mycket man måste sälja för att kunna få en lön...