Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Ernst kommer ju på 4:an iaf... sommar med ernst!

• MildaMaränger

Tack för alla söta kommentarer i min blogg!!!
    Nu ska jag sussa!!

• MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-13 07:36:50 följande:
    Nytt i bloggen!juliasvitadrommar.blogspot.com/Ja egen tid finns det inte särskilt gott om. Jag har börjat bli fräck hihi. Imorgon kommer Milda maränger hit, kommer att utnyttja henne stenhårt med lite avlastning. Samma sak i sommar, en god vän som kommer hit i en vecka, hon ska få passa barn Det är tufft att inte ha så många i sin omgivning som kan hjälpa till. Jag har i snitt två dagar per månad lite hjälp med Noell.
    ehum... jag läste det där...

Närå.... jag passar så gäääääääärna dina små söta änglar! Jag behöver ju öva mig om inte annat!
  • MildaMaränger

hihi håller med er som har stök hemma... jag har samma problem utan barn men jag har en SAMBO som lägger sina skitiga golfprylar överallt, träningskläder, post osv osv....

Jag vill ha det nypiffat hela tiden men så kommer han och lägger nån ful grej någonstans.. men men... jag älskar honom ändå hihi

• MildaMaränger
    Memoria skrev 2008-05-13 09:26:04 följande:
    tjock kulan: Ja, det blev en härlig Lisebergstur. Mycket folk och MYCKET vackra blommor. Trots det köpte jag bara med mig två trädgårdsböcker hem. Bla en för det underbara kampanjpriset av 10 kr!I söndags gjorde även jag små loppisfynd, ett vitt emaljfat med blå kant(de som liknar sodabehållarna) för 5kr och två nysilver ljustakar för 2kr st!! Köpte även en ny springform med prislappen kvar för 5 kr.  Riktigt roligt med loppisar när man känner sig så nöjd när man hittar något bra!Musli: Åh vilken rolig blogg att följa. Huset såg ju verkligen läskigt ut nu, fast man anar ändå att det har stooor potensial! Fick ni med alla möbler mm i rummen?! Nice!Lasseliten: Krya på dig!Kajsa: Jag hade valt grå eller någon fin blåfärg på markisen. Helt beroende på om ni har vita utemöbler med romantiska kuddar eller teak bord som ser lite mer moderna ut.Anton: Säg vad du bakade ur boken sedan så vi får lite expertutlåtande. Jag lääängtar efter att göra brownisarna, de ser så goda ut på bild. Nästan så att det är fuktfläckar från min mun i boken
    å det lät mysigt med Liseberg...
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-13 09:30:35 följande:
    Jag gjorde morotskakan i helgen och den var supergod. Smidig att göra oxå så jag tror att det blir en sån idag igen. Jag vill baka allt ur boken...inte alls bra för vikten
    ååå måste prova...

fortsättning på mitt badrum http://mildamaranger.blogspot.com/
  • MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-13 10:00:12 följande:
    snigelfart, kan ni inte byta boende om ni vantrivs?Jag har påbörjat citronmarängpajen som finns i Leilas bakbok. Tre satser lemoncurd har kokats ihop nu.
    oj hur gör man egentligen lemon KURD?
  • MildaMaränger

Nej nu är det bäst att jag sätter fart..

Jag ska tvätta, stryka, packa, till BM, städa ( till max så sambon inte vågar stöka)

Svar på tråden Vita tråden del 8