• Videli

Vita tråden del 8

Hallå...

Ge mig styrka, kommer aldrig hinna till imorgon, och är helt slut nuuuu
    Jag bokade fram mäklaren till 13.00 så jag får gå upp tidigt imorgon och fixa det sista sen hänga på låset när affärenrn öppnar imorgon, för att köpa det sista....

• Videli

Lina...

Jag är glad att det bara är fotografering imorgon, annars hade jag inte orkat. Nu kan man ju gömma skiten bakom kamerna

Vi kommer förmodligen flytta den 15 aug, annars den 1 sep om det skulle strula sig med att vi inte får lägenheten såld nu innan sommaren. För vi säljer den på sämsta tid, tyvärr!!!

• Videli

Numberone,

Tack, stakare, usch jag vet hur det känns jag gick 2 veckor över tiden, sen blev jag igångsatt...
    Har du varit på någon kontroll, är du öppnen någonting?

• Videli

Förlåt om jag tjatar om min lägenhet. Generad
    Men skulle ni ha tagit bort alla fotografier? Finns en "regel" som säger att man inte ska ha sånt frame...Fundersam

• Videli

MM,

Din stakare, ojojoj så där såg jag ut när jag var i Thailand då jag var gravid...

• Videli

MM

Vi hade Vide på en lammullsfäll, det var kanon!

• Videli

Tack alla för gratulationerna om huset, kul att ni oxå gillade det

Heeej föresten, här en än som är heeeeelt slut.
    Fotograferignen gick väl sådär. Mäklaren som fotade var jätteduktig. Men idag när jag skulle köpa det sista piffet som jag inte hann igår, så var givetvis alla blommor slut

Jaja just nu känner jag bara att det är skööönt att det är över. Kommer ju en till pers om två veckor då allt måste vara städat till topp, då det är visning Förvånad Då kan man inte trycka in nått i skåp och garderober

• Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-06-08 19:52:53 följande:
    Kul att det gick bra. Ska det läggas ut på hemnet? Skulle vara kul att se.Bäst inför visningen är nog att packa flyttlådor och få bort dem från er lägenhet. Kanske ni kan förvara dem hos någon undertiden?
    Oj ja det lär bli några flyttkartonger till. Vi rensade i veckan och fick ihop 19 st kartonger som står i mamma o pappas garage

Så vi får åka köpa flera imorgon och börja packa...

Jaa lägenheten ska ut på hemnet, hojtar till när den kommer
Svar på tråden Vita tråden del 8