Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    knyttis skrev 2008-05-27 21:34:03 följande:
    Åh ser härlig ut men känns ju så fel just nu de ska ju bli sommar och höst innan dess.
    Ja, det känns ju riktigt långt till jul..
    Vaniljdröm skrev 2008-05-27 21:47:19 följande:
    Kan verka bäng men frågar ändå!Hur gör ni när ni får en fråga i bloggen. Känns lite konstigt att svara i vederbörandes blogg liksom.Antar att det finns ett bättre sätt!
    Jag skriver svaret i min egen blogg och sedan kopierar jag det och besöker vederbördandes blogg och klistrar in det även där. Så går det inte att missa svaret Skrattande
  • MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-27 21:56:58 följande:
    Tack Mia!Smart! Lägger du det som en kommentar under senaste inlägget då liksom?
    Jepp! Skriver lite grann om det senaste inlägget och så klistrar jag in svaret på frågan i slutet av min kommentar.
  • MiaMariah

Videli - allt brukar komma samtidigt Flört

knyttis - vi beställde en dvdbrännare till tv:n och det var helt ok. inga problem utan funkade fint.

malins (o ni övriga som undrar) - man ställer in räknaren på att den inte ska räkna besök från sin dator. susnet är bäst tycker jag som har testat några olika.

• MiaMariah

knyttis - härligt med en KA! Blev det en vit?

• MiaMariah
    juliah - vilken dag fyller Elle? Vilka ljuvliga presenter du shoppat! apropå Elsas hem har jag ett paket här som kom idag, ska packa upp alldeles strax. håller med om deras service, verkligen kanon!

vanilj - Skrattande du kanske reagerade ungefär likadant som maken när han fått visa leg på systemet (han är 32 bast).

Kajsa - gud vad skönt!

camilla - såg klockan på Balders hage häromdagen, jättefin!
  • MiaMariah

Comhem strular för oss idag, blev utkastad och nätet kom inte tillbaka förrän nu. Ska se om jag kan få fotat mina prylar.

MM - suger på karamellen så länge som möjligt Skrattande

Vanilj - ja, fast maken tycker inte alls om att få visa leg Skrattande är han orakad går det bättre.

MM - den blir jättefin vitmålad!

• MiaMariah
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpnhxmyg.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phprm9stf.jpg

Plus ngt som ska lottas ut i nästkommande tävling i min blogg men det får ni inte se Skrattande
Svar på tråden Vita tråden del 8