Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

numberone - tack! ja, jag också..

juliah - tack! nej, jag nöjer mig med att hotta upp våra vita muggar/koppar sommartid o juletid tänkte jag med kannan och skedarna. blir kanske den stora kannan också. visst är salladsbesticken o vanliga besticken fina också, möjligtvis det kan bli något mer..

• MiaMariah

numberone - *fniss* sicken kisse Skrattande

vanilj - krya på er!

knyttis - kram och krya på dig också!

• MiaMariah

Kajsa - men vad skönt, härligt äntligen!

knyttis - tack!

• MiaMariah

knyttis - skönt att du fått medicin!

dellelgarin - hos mig kommer du in.

peak - jag hade faktiskt kört på längder hela vägen där som ni kan dra för när solen ligger på.

• MiaMariah

DLL - ring och gnäll! Skrattande

Peak - klart du ska fynda hissgardin men shoppa till nåt annat fönster (tycker jag) Flört

• MiaMariah

Peak - Skrattande men funkar det inte med t.ex. Ikeas Wilma längs med hela vägen som ni drar för? Och hissgardinen i ett helt annat rum? Så får du din Himlagardin iaf menar jag.

• MiaMariah

Camilla - vad söt du är och fin i håret!

• MiaMariah

misak - ajajdå, synd att jag och Juliah inte fick varnat dig för Design Direkt. Vi har båda rejält dålig erfarenhet därifrån. Men hoppas att det går fint för dig.

Stort grattis Videli till huset, vad härligt!

Kickan - stort grattis, vad roligt!

Bea - vad kul att ni fann kaklet sådär, ibland lönar det ju sig verkligen att leta vidare. Ska bli spännande att få se det på plats längre fram!

• MiaMariah

Fluffiga o Kajsa - grattis till era fasta tjänster!

• MiaMariah
    misak skrev 2008-06-01 21:54:09 följande:
    Usch det låter inte bra! Om jag inte fått något paket imorgon så får jag väl höra vart det tagit vägen. Hur gick det för er?
    För min del så fick jag en felleverans och det tog många e-mailkonversationer innan jag fick rätt varor. Hon är dessutom otroligt nonchalant och otrevlig.

För Juliahs del väntade hon på pengar som hon fick till slut men likadant där fick hon också ligga på rejält.

Varning alltså för Design Direkt!
    mimmamum skrev 2008-06-02 08:46:25 följande:
    Godmorgon!Lina, på torsdag får vi förhoppningsvis besked om huset, ni får hålla tummarna det hårdaste som ni kan!!Bea, ja det är inte neklet med alla val. Man får gå på magkänslan och följa sitt hjärta, det brukar funka för mig! sedan är det säkert så att det är något man blir missnöjd med, men förhoppningsvis är det bara en detalj i sådana fall! Jag brukar ha en bild av hur jag vill att saker ska bli i huvudet men det blir oftast inte exakt som man tänkt, ibland blir det inte alls bra och ibland blir det tom bättre!MM, håller tummarna att ni ska slippa magsjukan!Hur går det för Numberone måtro?
    Håller alla tummar och tår för huset!
    Vaniljdröm skrev 2008-06-02 11:04:22 följande:
    Hej på er!Det är något med denna lilla byrån som gör att jag inte kan släppa den. Vet inte vad!Är den fin? Hade den passat på ett badrum?www.blocket.se/vi/16585089.htm
    Hemskt söt, skulle passa utomordentligt bra i badrummet.
Svar på tråden Vita tråden del 8