Vita tråden del 8
Nattönskan skrev 2008-05-13 10:02:44 följande:
Malins: Självklart är det svårt. Jag har heller nästan aldrig nystädat även om jag tillbringar hur många timmar som helst med att städa per dag (eller iaf plocka upp och dra med dammsugaren) Jag har en dotter som är 3 år och en liten som blir 1 år i augusti. Inte är du oduglig för att du inte orkar, energin är alltid en brist vara vilket märks på responsen av ditt inlägg. Jag till och med sökte läkaren för jag var så energilös. Men allt verkar vara bra, så det är nog bara tillvaron när de är små. Men får jag fråga om ett råd, hur grejer man fast man har barnen hemma? jag tänkte faktiskt försöka måla ett rum, kan man ställa 3 åringen med en egen pensel? funkar det?Idag är ytterliggare en härlig soliga dag. Men vad kyligt det blivit. Idag ska jag till loppis och sen bibblan, sen tänkte jag äta ute med dottern som börjar på sitt nya dagis imorgon. Det är roligt att se vad andra ska hitta på Kajsa M: Vad tråkigt med din dottern, jag har inte hängt med riktigt. Vad är det för operation hon ska göra? Hoppas landstinget ger med sig snart så allt kan bli normalt igen. Milda maränger: Håller helt med om det där med sambo som fixar att det ser extra fint ut... de verkar tro att man piffar med skor, träningskläder och tomma förpackningar *fniss*