Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

13 år emellan... funkar mr mucle i nya ugnar?

• MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-21 19:37:52 följande:
    Ja tack det gick bra, det va igår förmiddags vi var iväg och efteråt gick mamma, jag och min syster och år lunch så det kändes bra.Så ledsamt med med den där lilla flickan och att du oxå har en begravning framför dig.Det va bara med en liten mailegkanin till nya barnvagnen till mig och sen en maileggris till min kompis dotter som ska döpas på söndag. Men jag har oxå en låååång lista med saker jag skulle vilja ha därifrån
    Hihi... vilken färg blev det på kaninen?
  • MildaMaränger
    Videli skrev 2008-05-22 11:45:41 följande:
    Fasiken hur hinner folk köpa på blocket. Hittade ett par stolar som var inlaggda 23.10 igår och 10.00 nu på morgon var dom borta Måste finnas folk som livnär sig på att sitta och bevaka blocket
    speciellt i sthlm...

videli... vet du någon snygg och bra badbalja till bebis?
  • MildaMaränger
    Videli skrev 2008-05-22 12:01:07 följande:
    Kolla den som fick dom här stolarna, kan ju vara lycklig  200 kr st www.blocket.se/vi/16496592.htm tror inte det, vi har badat Vide i vårat enormt stora handfat hela tiden. Men nu är han förstor för det, så nu duschar han med oss Det tycker jag är mysigast.
    å så irriterande...

jaha... vårt handfat är tyvärr världens minsta och duschen är krånglig att stå i själv så jag måste nog ha en balja
  • MildaMaränger
    Kaktus76 skrev 2008-05-22 12:34:45 följande:
    Jättegulligt förkläde och sååå härlig rosafärg på din pelargon!!
    tack!! Generad
    numberone skrev 2008-05-22 12:37:05 följande:
    milda maränger:Förstår vad du menade för ett tag sen när du " varnade" för Ikea i Helsingborg!! Jösses vad det såg ut där nere.... blev helt tokig när vi gick där (åkte ner för att vi skulle kolla på fönster på skånska...) fanns ju inget av det jag ville titta på så jag hade världens sämsta shoppingdag!!
    visst är det hemskt... jag åker till malmö nästa gång
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-05-22 13:19:13 följande:
    MM, vad heter lådan som du målade vit till barnsaker? Du vet den från IKEA? Letar på deras sida men hittar ingen!
    den kommer från bauhaus
  • MildaMaränger

är det bra med en sån där insats till badbaljan ? så man inte behöver hålla i barnet?

• MildaMaränger
    Peak skrev 2008-05-22 14:25:52 följande:
    jag tror det. Jag skulle ha velat ha en, men när jag såg vad de kostade i butik precis när jag hade varit i Ullared och sett vad de kostade där så blev jag snål
    hmmm skulle kanske ta mig en tripp till ullared då
  • MildaMaränger
    nublu skrev 2008-05-22 14:40:45 följande:
    MM: www.gullunge.net/ har något som kallas Easy Bath och den verkar smidig. Som en badmadrass för bebisar. Gah, i morgon ska jag på intervju nr 2 och känner mig helt stirrig.
    vad har jag missat? vad ska du på för intervju?
Svar på tråden Vita tråden del 8