Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

numberone

Är det vit färg eller klarlack du menar?
    Jag gissar att du menar genomskinlig lack och det har jag sett på sprayflaska men den var nog ganska så blank.

• Vaniljdröm

Måste fråga er om ett extremt världsligt problem som dock irriterar mig en hel del.
    Vår son är snart 4 år gammal. Han är duktig med att tvätta händerna när han har varit ute eller ätit. Men han torkar händerna och munnen på handduken innan han är riktigt ren. Usch, jag vill inte vara en sådan där tjatig mamma men jag får byta handdukar på toan flera ggr om dagen om de ska vara något sånär rena.

• Vaniljdröm

Godmorgon alla!
    Så mycket fint ni visar. Underbara trädgårdsmöbler både Anton och Sylt!
    Jag känner mig glad idag. Jag vet att man inte ska ropa "hej" ännu men det visade sig efter samtal med de gamla husägarna att badrumsrenoveringen var gjord så sent som 1997 vilket iaf inte innebär något direkt åldersavdrag om skadan blir godkänd.

• Vaniljdröm

Jättefint Luva!
    Jag älskar vattenkannor. Beställde faktiskt en stor till trädgåreden, från Weibulls, igår. Vaniljgul med gröna detaljer, ser sådär gammaldags romantisk ut!

Jag skulle vilja fråga er om ni har några tips på hur min blogg skulle kunna bli bättre. Jag är en riktig nybörjare på området och blir glad för såväl ris som ros
    Mer text kanske?

• Vaniljdröm

Lillsyrran,

Jag har inga kaniner men om den ska vara som en inredningsdetalj hade jag kört på 52 cm. Om du tror att det blir en favorit som kommer att få följa med lite överallt är nog en liten bättre.

• Vaniljdröm

Hjärnsläpp!
    Hjälp mig med adressen till nya forumet. Snälla!

Svar på tråden Vita tråden del 8