Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-06-12 21:02:59 följande:
    Lögnare! Jag har varit hemma hos himmelbit och där var det ordning och reda kan jag tala om för er. Prydligt, välmatchat och allmänt perfekt *avis*!Bea, vi har ett värre kaos än vad ni har...och ännu är inte köket rivet...jag ska fly hem till mamma snart med barnen!Vanilj, kram till dig som också lever i detta olidliga stök!Kajsa, härligt med kläder! Jag fyndade också på POP rean.
    Vad gullig du är!! Jag blir alldeles jätteglad av dina ord. OCH tackar för att du inte är här just nu... . När du var här hade de inte börjat slipa spackel på övervåningen och vi hade inte alla dessa hantverkare här med tillhörande attiraljer...Hemlis 
  • Himmelbit
    Kajsa 77 skrev 2008-06-12 21:21:59 följande:
    Tror också hon är en liten pedant! En riktig Bree Van der Kampf. Ja visst behöver man förnya garderoben ibland! Lillan har mycket Pop-kläder, hon passar bäst i den typen av kläder färgstarkt och enkelt. Och eftersom hon är en riktig lortgris så måste kläderna klara många tvättar. Och det klarar POPs kläder.Vad köpte du för något? Jag köpte mkt basplagg i randigt; mössor, strumpor, strumpbyxor, tights, tröjor och lite nytt fräscht i vitt och turkost.
    Vem är Bree Van der Kampf?! Fundersam
    Hmmm, liiiite pedant är jag kanske men just nu lider den "tarmen" ngt fruktansvärt....
  • Himmelbit
    Ninizen skrev 2008-06-17 21:20:39 följande:
    Fluffiga: Åh tack och lov kissen kom fram igen. De kan banne mig ta sig igenom ett knapphål känns det som. MM: Minns så väl min egen depression runt bf. *kramar om*Juliah: Jag såg att det stod det tillägget om leveransen på tallrikshyllan direkt när du la upp länken på tråden.  Tänkte just om du verkligen sett det eller om dem lagt till det efteråt. Surt! Den var riktigt fin. Det får väl bli en ny shoppingtrip till Danmark  i sommar.  Inte helt fel ju. Himmelbit: Herreguuuud var vackert det blir. Ngt av det vackraste jag sett *tårögd*
    Tack!! Ja, jag blev så glad när jag kom hem. Jättekul att se dem på plats. De hade även satt dit badrumsskåpen och nästan alla lister, så det var superkul!!
  • Himmelbit
    Videli skrev 2008-06-17 21:24:48 följande:
    mimma, malinJaa jag har tänkt tanken att jaga stolar som man kan måla om. Det kan bli riktigt fint. Så tänkte jag göra i köket först, men sen fyndade jag faktiskt 6 st leksandstolar som jag ska ha till mitt gammla salgbord. Ska bara måla det vitt, men det gör jag när vi flyttar in.Herre Gud fick planritningen på huset i veckan och köket är på 35 kvm Kul att lägga om de golven
    Oj oj oj! Men sååå underbart!!

Jag tycker också att det skulle vara fint med "udda stolar"- Älskar det!!
    Ninizen skrev 2008-06-17 21:31:50 följande:
    sydsvenskan.se/lund/article336937.eceTake a wild guess.
    Bra att det uppmärksammas!! Så underkänt!! *grrr*
  • Himmelbit

Hej på er!

Känner att jag tillbringar för lite tid här numera. Hinner läsa lite vad ni skriver men långt ifrån allt.

För några dagar sen var det någon som flyttade mig till Blekinge - snälla låt mig bo kvar här i norra Småland, för vi trivs så bra här.. . Idag var det någon som gratulerade Himmelbit till ett barn - tack, men det var nog Numberone som du syftade på .

Så kort och gott - jag måste visa mig mer här, så att ni "vet vem jag är"

• Himmelbit
    Lina - Är det klart nu? Vad roligt!!!! GRATTIS!! 

Mimmi - Tror du att jag är ngt avundssjuk...?! . Sååå fint blir det! Ska bli spännande att se fönsterbrädorna också!

Videli - Usch 10h låter inte roligt. Hur gör du dem vackra? *nyfiken*. Hårfrisörska/hud/naglar/fötter el vad?

Bea - Håller med de andra. Låt inte kalaset ta all energi om du kände som du gjorde idag med väninnan.

Rosesarered - Hyr eller låna ngt som ni kan stå på när ni målar, är mitt tips.
Svar på tråden Vita tråden del 8