-
Finns det många, i vilka färger?Peak skrev 2008-05-30 13:01:56 följande:tack tjejer, men ingen som tycker att jag verkligen är i behov av massor av Himlas hissgardiner....vad synd då Måste nog köpa en till arbetsrummet iaf! De kostar ju 999:- minus 70%
-
Det ljuva livet skrev 2008-05-30 13:29:21 följande:
Fiiint! Vad snygg du är ! *visar mig verkligen inte efter det där*Tackar...
Men jag har för mig att jag har sett en jättefin bild på dig också, så visa!! -
Ingen aning, vet dock att Juliah har dåliga erfarenheter från Designdirekt.misak skrev 2008-05-30 13:47:51 följande:Vet någon hur lång tid det brukar ta att få paket från DesignDirekt? Hon sa hon skulle skicka paketet i början av veckan!
-
Tack alla för kommentarerna, blir ju nästan generad
Jag är själv väldigt nöjd med frisyren och slingorna och det är nog en aning ljusare än vad denna bild säger.. -
Kommer inte ihåg exakt, inboxa henne så att jag inte säger fel saker.
Men det var något med leveransförseningar och pengar som skulle betalas tillbaka som hon fick vänta länge på.. Undrar om inte MiaMariah också hade erfarenheter därifrån. -
WOW, grattis!! Vad fint, så härligt och vilket läge! förstår att du är toppenglad!Videli skrev 2008-05-30 14:34:19 följande:Är nog världens lyckligaste idag Ny blogggardochhagar.blogspot.com/
-
NU har mitt paket från Cosas kommit. Är i valet och kvalet OM jag skall åka iväg och hämta det, eller om jag skall gå ut på altanen och sätta mig och njuta i solen.
Poolen skall nu fyllas och barnen är stormförtjusta -
betyder det att vi fortsätter vara "grannar??Videli skrev 2008-05-30 19:54:17 följande:TACK alla, Ja vilken dag, överlycklig.Ja nu när det är klart så kan man "nästan" tycka att det var värt all väntan och allt som är kvar att göra med det vi påbörjat med tomt o husbygge o allt...Jaaa insidan är lika underbar, visst är det en hel del vi vill ända på. Men överlag så är huset i topp. Kan lägga ut lite bilder på insidan i bloggen så småningom...
-
Hahaha:)malins79 skrev 2008-05-30 21:43:08 följande:Kickan grattis. Minns när jag var i v5 att jag blev supertrött och lätt illamående och var tvungen att äta turkisk peppar tills jag var i v12.
Hoppas ni ursäktar..Min mammagrupp var med i en den andra en den adra aktiviiteten.. Själv var det jag som var "stoppklossen
Förmig var det lite påhittat, jaa hade haft värkar sen 1/1 och de "vuxna" i det gänget verkade räkna andra saker.. Tyckte inte det var kul att träffa samma personeal 2 ggr... -
precis som tommy nilsson sjöng så är imorgon en enananan dag. vi har ny kör som tillsammans sjunger sången men hoppas på en bra placering. Kram Camilla