• Videli

Vita tråden del 8

Usch ja, det är nog det värsta jag varit med om. Hamnade i sån chock, men kände ändå att jag måste ta mig i kragen och vara den starka.

Men läkarna säger att han hade tur, och han kommer bli helt återställd... Dom är tydligen så duktiga nu handkirugerna...

Nä nu ska jag bädda ner in man och försöka sova. Ska försöka läsa ikapp imorgon och se vad ni andra har haft för er...

Natti natti

• Videli

Godkväll...

Nu har jag läst ikapp alla sidor, *pust

Numberone, Stackare, hoppas du är på förlossningen nu Kyss

Mia, Usch det lät ingen vidare med krocken, men konstigt att dom inte gjorde nått tidigare om man anar wiplash.

juliah, Hoppas ni kan vara hemma ett år till. Det är GULD värt. Var hemma med killarna i 3 år. Hoppas kunna ordna så att Vide inte behöver gå på dagis så tidigt. Mormor o morfar + farmor kommer nog kunna hjälpa till...

• Videli

Har en fråga,
    är det någon som har koll på vart möblerna från Vita Rummet kommer ifrån...?

• Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-14 22:45:35 följande:
    Videli- det var sååå nära att jag budade mot dig nyss på tradera, tror jag!? Som tur var kollade jag på budaren !
    På boken???
  • Videli
    Videli skrev 2008-06-14 22:51:31 följande:
    På boken???
    Jag vann den i alla fall för 21 kr
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-14 22:52:56 följande:
    Mmm, jag såg det... fyndare där!
    Jaaa men fick juu sån panik när MM visade en bok på Tradera så jag har ju bjudit på en till för 99 kr, inte lika fyndigt Men tänkte att den ena ska jag göra tavlor av och den andra behåller jag som bok...

Hur är det med dig föresten? ser dig inte här inne så ofta...
  • Videli

mimmi,

Jaaa ni fixar ju badrummet, hur går det? vad menar du med puts eller panel? har du bilder?

Jaaa lägenheten ligger ute nu på hemnet och ska ha visning efter midsommar. Så flytten blir förhoppningsvis runt den 15 augusti.
    Men besiktningen gick jättebra i torsdags, det var jätteskönt, så nu sitter handpenningen på säljarens konto, så nu är huset "nästan" helt vårat.
    Hahahha eller vårat blir det väl aldrig, utan bankens

• Videli

mimmi,

Ja usch vad svårt båda låter jättefint. Men vad ska du ha för stil förövrigt, handfat osv...? Panel känns lite äldre stil och puts lite modernare.

Usch jag har oxå lite beslutsångest för hur jag vill ha det i nya huset.

Svar på tråden Vita tråden del 8