Vita tråden del 8

nej jag tror jag säger upp mig på stående fot...
fick två uppgifter nu - ena koka kaffe till 40 pers och ställa fram assietter och skedar i em. och rensa 3 st kylar och frysar och städa ur dem!
Jag känner mig som en städerska här, om det var det de behövde varför anställde de inte en sådan?
Andra uppgifter jag haft är att "gå runt och kolla om någon har skräp och/eller kartonger som ska kastas" (de kan tydligen inte gå med kartongerna några meter och slå isär dem utan jag ska plocka efter andra!)hämta pennor, block osv hos vaktmästaren till nya konsulter, hämta papperskorgar åt dem och en annan dag hämta skarvsladdar åt dem!
Usch vad less jag är, sorry med mitt misspepp i all glädje över att träffas och shoppa!
Inget fel med att vara städerska - OM man själv valt det och vet om det innan...jag känner mig som deras slasktratt!
lite nya bilder, målning, stjärnor, gräs, utemöbler, midsommar och 2 årskalas - välkomna
hemmahoskristin.blogspot.com/
vad "morgonpigga" ni är Höll inte på att komma upp imorse och Lowe upprepade "Sova" som ett mantra när jag klädde på honom! Han är en riktig sömntuta! (men det kanske man inte får säga högt här
)
INOX - håller med de andra, det är ju antagligen någon som inte har mycket bättre för sig och som är avundsjuk! Titta på alla andra FINA kommentarer du fått istället och tänk bort den dumma!
Den som inte tyckte du uppdaterat osv ville kanske väl, menade att den tyckte om din blogg och därför vill se mer!
MM - smyger in en kram iaf!!