-
samma här!!!Kaktus76 skrev 2008-07-07 13:45:53 följande:Har också problem med FL,dock inte att skriva inlägg utan att komma in överhuvud taget och att söka inlägg går bara inte. Då stannar allt!!!! Lite irriterande.......grrrr!!
-
Hade inte IKEA vita höga juniorstolar?
Hittar denna www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30090476
björk och svart och Ingolf trä, den finns ju i vitt i vanlig stol, varför inte i junior också?
Tänkte köpa en tripp-trapp-variant, men en kompis som har en sådan nu sa att skulle hon köpa ny stol nu skulle hon köpa en vanlig...hmm men han är ju bara 2 år!
Tips? -
Bea & Nublu - verkar som jag får lägga ner mina planer på en "tripp-trapp" då...jag trodde de kunde ha dem länge, till 4 år typ
Min son sitter ju fortfarande i matstolen!! Den vita tripp-trapp (kopian) jag skule köpa kom inte in förrän i sept.
Orkar inte måla mer möbler nu varför kan det inte finnas VITA möbler?
CamillaR - hepola hittade jag en på bild men inte på IKEAs sida, har den utgått? Och i trä...
Är det skillnad på IKEAs och Jysks utemöbler, vita med kryss?
www.duka.se/sv/Sverige/Produktkatalog/Vart-sortiment/Inreda/Mobler/Utemobler-/276105/
www.jysk.se/index/udendors.htm
3000:- på DUKA men då var man tvungen att ta hemkörning (!) som kostade några hundra och 3200 på Jysk. -
Camilla R skrev 2008-07-08 11:00:10 följande:
IKEA?? Du menar Duka gissar jag?? Spontant säger jag att Duka har bättre kvalité, JYSK ger jag inte mycket för...ja menar DUKA såklart...tyckte de såg exakt likadana ut -
ja det var den enda som fanns tror jagTruffles skrev 2008-07-08 11:03:35 följande:Peak. En Hepola i Örebrotrakten. www.blocket.se/vi/16448343.htm&last=1
Men telenr 016 och adress Lekeberg, det är en bit bort och 016 har väl E-tuna!?
-
nej inte så långt, ett par mil eller så...Truffles skrev 2008-07-08 11:15:19 följande:Tja, kartan pekar på Fjugesta. Det är väl inte sååå långt. Kollade själv på en Ektorp bäddsoffa i Lekeberg nyss och då bor ju jag i Västerås.
-
vad hette stället utanför Gbg som sålde ut möbler lie då & då? Finns de kvar?
-
Kajsa 77 skrev 2008-07-08 12:32:10 följande:
möbelgrossen?ja tack! -
Miamariah - ja jag såg det! Min kusin ville ha tips så jag kom på de...sen tog det stopp
-
jag som är bokälskare vill gärna tipsa andra om bra böcker (var ju perfekt när jag jobbade i bokhandel, varför gör jag inte det?)
Har ni läst Denise Rudbergs böcker? Superbra, jag bara längtar efter fler!
Emma Hambergs Mossvikenfruar och brunstkalendern också toppen!
Alla Anna Janssons, Marie Jungstedts, Karin Wahlberg, Helene Tursten och Camilla Läckbergs böcker är bra tycker jag
Smuts - Katarina Wennstam
När livet stannar - Malin Sävstam
-
nån som har en markis från Rusta? Bra/dålig - nån som vet?
-
vad är det för typdnitt på dessa ord? Någon som kan hjälpa mig?
www.myfirstroom.se/ProductGroupList.asp -
Bea - såklart hon kommer gilla den!!!
-
Kajsa - Grattis till er båda!
Jag och min mamma fyller också på samma dag!!
-
estiliodesign.se/index.php&task=view&id=20&Itemid=43JeaJea skrev 2008-07-10 11:06:21 följande:Hej kornelia, Kan du inte slänga in dina frågor igen? här går så snabbt så det missas lätt. Sen får man bättre svar på mer specifika frågor än på allmänna typ "ge mig alla era tips" Bilder är också bra.Hittade inte smultrongården.se, blev så nyfiken - har du en annan adress, var ligger det?Jag är också närking men bor i Skåne nu.Grattis på födelsedagen Kajsa!Lycka till idag Anton!
www.smultrongarden.blogspot.com/
Ligger i Dylta -
ja jag tycker faktiskt du är lite oartig som börjar babbla när jag redan pratarBeatrize74 skrev 2008-07-10 11:10:16 följande:Och här pratar vi i mun på varandra!
kollade i husmusens blogg och åhhh vilket underbart ställe de är på! Började drömma häromdagen när det första inlägget om semestern i Tunisien kom och var tvungen att kolla vad det kostade - hittade 1v i okt, 2vuxna och ett barn 20.000:-
Rätt mycket för en vecka dock...och är det inte i Tunisien, Marocko, Egypten osv "alla" blir så dåliga i magen? Det skulle isf drabba mig, jag har inte plåtmage direkt!! -
beslutsångest....
omröstning:
hemmahoskristin.blogspot.com/ -
Truffles skrev 2008-07-15 14:32:02 följande:
Det är en stjärna på den marinblåa...haha ja jag vet
Mia - Grattis till vinsten. Och ang det andra du vet...hrm hrm så ligger jag tydligen risigt till ändå ibland!
LCroft - nej vad tråkigt!! Hoppas det löser sig för dig snart!