• Videli
    malins79 skrev 2008-06-17 19:23:00 följande:
    Jag såg det tidigare, men det behövdes lite renovering.Snyggt var de iallafallHur är det med din man? Har du fått någon info om det kommer många på visningen?
    Jodå, han hade tur. Men det är lite tungt nu är vi behöver mååånga händer för sista renoveringen och flyttkartongerna.
    Men tur att mamma o pappa finns....

Tydligen är det ganska måååånga som hört av sig till märklaren, sååå hoppas hoppas... Det får gärna regna i 2 veckor till
  • Videli

Jag är oxå här...
    Men gråter fick just ett mail ifrån Vita Rummet där hon berättade att stlarna kommer ifrån kallholmen och kostar 3700 st skulle bli över 40 000 kr bara för stolarna Gråter

jaha då fårman plocka fram en B-plan

• Videli

malin,

Nu har vi äntligen fått en malsal som är stor, så jag skulle vilja ha ett riktigt stort bord med 8 eller 10 stolar för stora middagar.

Dom som bor där nu har 8 stolar, försöker kolla blocket. Men inga är såå fina som kallholmen´s

Här är vår matsal, http://bp2.blogger.com/_f83C-lLSijc/SERTAgb6QFI/AAAAAAAAAC8/2WLCIqkPtp4/s1600-h/3HBIISKM0K55IE5U.jpg 
    dom har beställt sina från www.stolen.nu hade tänkt att beställa därifrån oxå, dom är något billigare. Man behöver man ju faktiskt inte beställa ALLA på en gång, utan börja med 4 st kanske...

• Videli
    juliah skrev 2008-06-17 20:59:00 följande:
    videli, glöm blocket iallafall...Jag har insett att det är hopplöst. Folk ringer på annonserna en minut innan de ens lagts in. Är så in i vassen trött på att aldrig hinna få köpa det jag vill på Blocket *irriterad*
    JAAAAAA jag vet, har missat såå mkt fint på blocket. Man blir galen,
    Men som jag skrev för ett tag sen så verkar det vara folk som livnär sig på att köpa upp saker på blocket och sen sälja dyyyrt!!!
  • Videli

mimma, malin

Jaa jag har tänkt tanken att jaga stolar som man kan måla om. Det kan bli riktigt fint. Så tänkte jag göra i köket först, men sen fyndade jag faktiskt 6 st leksandstolar som jag ska ha till mitt gammla salgbord. Ska bara måla det vitt, men det gör jag när vi flyttar in.

Herre Gud fick planritningen på huset i veckan och köket är på 35 kvm Kul att lägga om de golven

• Videli
    Ninizen skrev 2008-06-17 21:26:13 följande:
    Videli: Vilken drömmatsal  Bor ni verkligen där?? WOW
    numberone skrev 2008-06-17 21:27:14 följande:
    Håller med!!! Jösses vilket underbart rum...... *avis*
    Vad gulliga ni är, Ja det är våran matsal, men dock inte möblerna. Men är ute efter ett liknade bord + stolar...
  • Videli

numberone,

Ååååå gumman lycka till imorgon, tänk imorgon är du mamma Kyss

• Videli
    Anton2005 skrev 2008-06-17 21:33:47 följande:
    Hjälp vad dyrt. Vilken adress hade du där man kunde se huset ni köpt? Tänkte visa sambon vad fint det är
    www.gardochhagar.blogspot.com
Svar på tråden Vita tråden del 8