• Videli

Vita tråden del 8

FruPuffen skrev 2008-06-06 21:11:18 följande:
    Sitter här och parallellsurfar lite... Lite OT kanske men,Undrar om två hemsidor:-Var hittar jag billiga vitvaror att beställa på nätet?-Var finns bra sidor med resor från alla resebyråer där man kan söka och få upp bästa alternativ?
    Du kan använda www.pricerunner.se annars har du www.ticnet.se
  • Videli
    Daggdroppen skrev 2008-06-06 21:13:41 följande:
     Vilken fotografering?
    Hihihi inget Lantliv här inte, utan det är mäklaren som kommer och fotar

Har ni några tips att dela med er inför fotograferingen? Kryddor, blommor och MER????
    Har förmkt i huvudet just nu så jag kan inte tänka
  • Videli
    Daggdroppen skrev 2008-06-06 21:20:10 följande:
    Du får ta lantliv till nya huset istället
    mimmi006 skrev 2008-06-06 21:22:44 följande:
    Spännande med skåpet! Frukt och grönsaker kanske? Bullar!
    Hur menar du med bullar? Typ i en korg på bordet?

Ja jag hade tänkt mkt färka kryddor och citroner i köket. Grön äpplen i en fruktskål...

Finns det vita tulpaner nu? Om inte vad ska jag då ha för blommor. Tänkte ha vita liljor oxå

Tips tips!!!
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-06 21:30:46 följande:
    Videli- bullar kanske inte passar i en lägenhet! Mer i ett torp... Men vita liljor och hortensia kanske!? Kasta in lite bilder vettja, så kanske jag kommer på mer, men har för mig att du har en ganska klassisk stil, med lite marina inslag (men avskalat)

Usch har inte så mkt nya bilder, men visst är det avskalat här hemma... Vet inte om det är så marint längre. Usch har ju bara låtit lägenheten stå och förfalla, för vi har varit så less på allt. Så lite panik har vi nu
  • Videli

mimmi,

Japp!!! Men den tänkte jag nästan låta vara helt, kanske dumt? Kan fota den imorgon men just nu står det sågmasikner och lister till tusen där ute... Det är som ett trädäck och en ganska stor balkong så ska man göra nått så måste man göra ganska mkt.

Men tänkte du på nått speciellt???

• Videli
    okej måste nog ta tagi balkongen då

Men Mia, mina liljor brukar inte lukta, inte så mkt i alla fall...
  • Videli

Tyvärr har jag ju bara teakmöbler, vad ska jag ha för blomma på bordet till det? Fundersam Ni hör ju vilket hjärnsläpp jag har

• Videli
    MiaMariah skrev 2008-06-06 23:30:24 följande:
    Videli - konstigt, jag har aldrig haft liljor som inte luktat!knyttis - lider verkligen med dig ang Pixmania, så trist verkligen men hoppas att det löser sig! och krya på dig, hoppas du blir frisk snart! tack för bildkomplimangerna.
    Hihihi tänk så olika det kan vara...
    Nu är det ju bara fotografering, så då gör det inte så mkt om dom luktar. Men ska tänka på det till visningen...
  • Videli
    knyttis,

Usch vad tråkigt, hoppas det löser sig. Jag har beställt därifrån 3 ggr och aldrig haft problem...

Är det någon som vet om man han ha utomhuslampor i ett badrum?
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-07 10:11:45 följande:
    Ja, det kan man! MM- säger som Lina, stödstrumpor! Finns faktiskt riktigt bra på apoteket som ser ut som vanliga strumpor!
    Åååå vad bra, hittad faktiskt ett par coola lampor på Rusta, som jag ska byta ut i badrummet då.

Du föresten, Granås drara åt sig grymt MYCKET färg, hua inne på 3:e strykningen och måste nog måla minst en gång till...
Svar på tråden Vita tråden del 8