Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen
    Kaktus76 skrev 2008-04-30 12:04:03 följande:
    tack för era förslag. Men jag tänkte mig sidor där rummen är färdiga,typ ett reportage från ett hem. I inredningstidningar är det ju mest kök,vardagsrum osv...
    Aha, jag förstår. Sådana miljöer letade jag också efter när Theo låg i magen. Hittade aldrig ngt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen
    MildaMaränger skrev 2008-05-03 10:51:19 följande:
    Hej hopp!vilken shoppingtur! Tack Jea och syltan för att ni styrt upp resan så bra.. det känns som att jag har festat i flera dygn haha. Det blev en heeeeeeeeeel del shoppat. Det kommer väl att dyka upp en massa snyggt i bloggarna.... Idag ska jag njuta lite i trädgården och baaaaaaaaaara slappa!! Av denna resan har jag lärt mig attJea är galenSyltan har den snyggaste hemmet jag varit iMimmi är Green gate fast i människoformJulia lika som jag ( tänker massor innan shopping men ändå med ångest)och att himmelbit är den största shopaholicsen av oss allaOCHatt danskarna är dumma i huvudet haha... iaf när det gäller pizza

Ser framemot alla bilder i bloggarna!!

Knyttis: Grattis till matsalsmöblemanget Underbart kul!
  • Ninizen

Godkväll!

Kikar in på sena kvällskvisten när alla sover

Fy Mimmi. Va otäckt att du har gått och varit orolig så länge för en idiot som du dessutom kände. Vad händer nu?? Har du kontaktat honom?
     Vad har han emot danskar förresten? Var f-n det dummaste jag hört! Tar åt mig personligen då min pappa är sambo med världens härligaste danska sen 17 år tillbaka. Har fått hela hennes släkt på halsen också såklart...  MED GLÄDJE -Hör du det "Lars"??

Har själv inget roligt att visa just nu men bredvid mig står ett stort paket från HD med en spegel. Har inte packat upp den ännu. Ja ni läste rätt. Jag kan hålla mig, tro det eller ej. Får bli imorgon. Men då sliter jag upp den

Juleja: Vilka sötisbilder på din bebis. Vill bara gosa och snusa lite...

Juliah: Grattis till lantliv!!! Ska köpa den imorgon.

Tack för att vi får dela er resa från Danmark i bloggarna.

• Ninizen

Kajsa: Nämen fy vad orolig jag blir för er! Tycker så synd om er lilla tjej och även synd om er som inte får sova. Otroligt påfrestande att det är strejk nu också. Hoppas verkligen att dem prioriterar er så att ni får hjälp så fort som möjligt. Krupp?? Vet inte vad jag tror men om ni INTE tror det är det, så är det säkert så. Mammaintuitionen brukar ha rätt. Det har jag redan lärt mig. När jag efter 3 nätter på BB var säker på att T hade mjölkallergi. Äh pyttsan, sa flera läkare och sköterskor. Det har han INTE försäkrade dem Gissa vad han hade och har?? Stå på er Kajsa. Skickar en styrkekram till er alla i familjen.

Stor kram Nina

• Ninizen

Hej tjejer!

Fy vad dålig jag är på att skriva just nu. Borde ha jättemånga ideér att lufta nu när man skrivit på kontaktet till huset, men det är alldeles tomt. Kanske hjärnan går på lågvarv nu och spar kraft inför hösten. Den vet vad som väntar.

Har idag varit och besökt Theos nya dagis. Ja han har inte fått plats än, men står som första reserv så jag hoppas det löser sig. Verkade bra iallafall. Rektorn var otroligt trevlig och mkt kompetent. Postivt överraskad.

Har iallafall målat en stol om ngn vill kolla.  Det är nog tyvärr det enda jag kan bidra med.
    www.familjeliv.se/hem/ninizen/galleri.php%F6re+och+efter

Hur går det för alla stora magar? Vart har Lynn tagit vägen. Kan hon ha fått sin bebbe kanske? För 2 somrar sen gick man själv höggravid. Det var väl inte den bästa tiden i mitt liv kan jag väl tillägga.  Men härligt att höra att ni är flera stycken här som njuter av er graviditet. Jag är väl lite klen kanske... Skrattande

Tusen tack Jea för din hjälp med skylten

• Ninizen
    Himmelbit skrev 2008-05-13 20:37:40 följande:
    Skönt att höra att vi åtminstone är två stycken då
    *Harkel* Sållar mig till skaran
    Kajsa M skrev 2008-05-13 21:03:27 följande:
    Har ringt igen och försökt tjata om operation, men fick till svar att hon just satt och ringde runt till alla patienter och ställde in deras operationer. Så det går inte att komma intill. När vi sa att hon verkligen kämpar med varje andetag så svarade hon snorkigt att "Det är ju beklagligt".Tycker det är för j-igt att små barn ska behöva drabbas av att sjuksyrrorna inte är nöjda med sin lön. (ursäkta!) Men jag är så trött på det här nu!!! Kan inte sjukvården ta sitt ansvar? Vad ska man göra? Åka utomlands och skicka räkningen till landstinget? Förlåt att jag tar upp trådplats med mina problem...
    Jag blir helt vansinnig av att höra detta Kajsa.  Riktigt j-a förbannad. Nä, barn ska INTE påverkas av strejk!

PD77: Jag hade också grav. diabetes. Det är snart över så håll ut. Jag lovar *kram*
  • Ninizen

God förmiddag!

Här skiner solen för fullt i Skåne

Shit pomfritt, era bloggar är ju riktiga dyrgripar.

Vilket mysigt hus som visades här i morse. Fast lite fööör gulligt kanske. Man såg ju rätt tydligt att bilderna var tagna från inredningstidningarna det varit med i. Men vilken utomhusmiljö! *mys*

Ngn som vill köpa soffbord, haha. Man får "allt" för 1400. Innebär det föremålet PÅ soffbordet också. Har aldrig fattat vitsen men djur och barn som är med på annonsbilderna. Skulle aldrig låta mitt barn ligga på ett soffbord eller möbel vi skulle sälja...Vad tänker folk med?

www.blocket.se/vi/15923623.htm ( inte min annons)

• Ninizen
    Peak skrev 2008-05-14 11:18:22 följande:
    Snigelfart - så tråkigt att du inte trivs, men förstår dig hur du känner! Förstår inte din man att du inte trivs i ett hem han och hans ex har valt? Lycka till!!Rösta på Lowe i tävlingen! barn.semper.se/photo_competition/galleryHan hittade en tomteluva innan han gick och la sig och så här hittade vi honom när vi skulle hämta hans vällingflaska!
    U got my vote honey!  Fy fasiken va sött

Var är Kajsa????????
  • Ninizen

Extra stora kramar till vanilj och snigelfart idag *kraaaaaaaaaaaam*

Svar på tråden Vita tråden del 8