• juliah

Vita tråden del 8

Ninizen, å så fint med spegeln. Har en liten men är inte främmande för en stor i vardagsrummet sen.

Det är Milda maränger, mimmi, sylt, jeajea, himmelbit och enji men det var inte riktigt bokat och klart om jag förstod det rätt?
    Det ska bli mer än fantastiskt! Man får riktigt nörda loss bland alla butike roch snacka inredning med likasinnade. Jag ska dricka massor med vin också Skrattande eller ja, det kanske räcker med ett par glas...

• juliah
    malins79 skrev 2008-04-29 13:20:02 följande:
    kolla inlägg 113, där finns en länk
    *asg*
    Var för lite speglar och ett för enkelt kök för min smak!Skrattande

Ärligt talat är jag dock van vid smak som går lite åt det hållet...gift med en libanes, och dotter till en alban. Har sett det mesta med andra ord Skrattande
  • juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 13:50:58 följande:
    juliahhihi! Du kanske har ett dolt spegelrum med sidenblommor någonstans därhemma som du undanhålli oss
    Glöm inte virkade dukarna på tv.n och köksfläten. Varför trodde du att jag lärt mig att virka?Skrattande
  • juliah

Mmm, garderoberna är fulla av skelett...och virkade dukar.

nublu, kan tänka mig det. Om jag tänker efter så är det nog bara vi i vita tråden som har bra smak Skrattande (obs, skämt! så att ingen tar illa upp)
    Våra hantverkare är från estland, de tycker inte om vårt hem alls...

• juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 13:57:42 följande:
    Just det ja, virkade dukar!Och på duken på Tv-n står det säkert en liten mässinslampa med rosa skärm med silkesfransar
    Läskigt, hur kunde du veta det? Samlar även på dockor och porslinsfigurer. Har de ist för böcker i bokhyllan.
  • juliah
    LinaoMatilda skrev 2008-04-30 07:05:04 följande:
    Malins: Vi ska ha sushi-kväll här. Barnen ska till min pappa och stannar där övernatten. Det är första gången jag och min man är barfria (bådatvå) övernatten på 2,5 år. Så det kommer lite kompisar hit ikväll och imorgon ska vi soooooova
    Å jisses så härligt!
    Sushi och ensamtid med maken, underbart! Hoppas ni får en toppenmysig kväll och att ni kan sova lite längre än till 6 imorgonbitti hihi.
Svar på tråden Vita tråden del 8