Peak skrev 2008-05-05 11:13:36 följande:
ja tror dte kanske är lite svårt att se färgen på bilden...mina jobbarkompisar tyckte det såg ljust ut...allt är ju relativt, men huset bredvid är typ "fisgrönt" mintgrönt, ljust så jag tycker detta är ganska mörkt...Annars funderar vi på vitt Ska göra en omröstning i min blogg sedan...ikväll om jag hinner så då får ni kolla!
Jag tycker att den gröna färgen ser jättefin ut. Ert hus är verkligen jättefint!
juliah skrev 2008-05-05 13:43:36 följande:
Nu har jag gjort något alldeles onödigt i vårt kök som ändå ska rivas i framtiden. Målade de hemska ekhyllorna vita. Blev sisådär, och de borde ha slipats men nu känns det liiite bättre iallafall.
Snyggt!
juliah skrev 2008-05-05 19:23:22 följande:
Camilla, jag byter alltid om när jag kommer hem. Dels för att det är bekvämt och för att det känns fräschast. Så trist med fåtöljen, det är ett måste för mig också med avtagbar klädsel. Alla textilier ska kunna tvättas!
Våra soffor har avtagbar klädsel, men inte tvättas de en gång i månaden för det. Det är ju ganska besvärligt att dra på klädseln igen och inte kan man torktumla så det är knepigt att torka. Men jag kan ju meddela att våra vita soffor är bra mycket renare och frächare än den gamla mörkblå vi lämnade kvar i Belgien. Den måste varit mer eller mindre ett biologiskt restavfall.