Vita tråden del 8
Är de tidigare kommentarerna av den där typen av samma karaktär?
Är de tidigare kommentarerna av den där typen av samma karaktär?
God förmiddag!
Truffels: Nämen, Martha Stewart har härmat mig (jag gjorde såna till min pappas trädgård för ett antal år sedan, så jag gillar dem)
Idag sprang jag på en liten shoppingtur på lunchen. Jag köpte turkosa tops på HM och ett jättesött sommarlinne. Sen sprang jag förbi Myrorna och hittade en gammal Kockumsgryta i ljusblått, hur fin som helst! Totalpris för allt 200 kr
Hej allihop!
Jag har ett nytt inlägg i bloggen, det första på evigheter
smultronochglass.blogg.se
Nu ska jag göra en stor kopp te så att jag inte blir så sötsugen när jag kollar på Leila, och sen ska jag läsa ikapp, i alla fall några sidor (ni skriver ju så fasligt mycket ). Så ser planerna för min kväll ut.
Malins och Kaktus: Tack så mycket! Jag var faktiskt jättenervös när presenterna skulle öppnas, tycker det är jättejobbigt att visa upp saker jag har gjort, framför allt sådär "offentligt" med en massa publik.
Numberone: Grattis till att få inreda ett rosa rum
Himmelbit: Jättefint skåp! ska bli kul att se hela badrummet!
Kajsa: Vad tråkigt att lilltjejen är så sjuk! Typiskt att sjuksköterskorna strejkar just nu!
Halloj!
Jag har fått en "beställning" på några stolar (likadana som den som finns i bloggen smultronochglass.blogg.se), men jag vete tusan om det är värt det! Nu har jag iofs gjort en, och det är ju alltid första som tar längst tid, men jag vet inte om jag orkar göra fler. Om man räknar in timkostnad så kommer jag ju inte gå med plus i alla fall. Men å andra sidan så är det faktiskt riktigt roligt att bli tillfrågad, så jag kanske ska göra det i alla fall. Jaja, jag får tänka lite.
Peak: Det var en dålig kompensation för taskig kvaliltet på stolarna tycker jag!
Lillaluvan: Vilken supersöt kanna! Ett riktigt kap!
13 år emellan: Tack så mycket! Och grattis till jobbet! Det ska vara jättekul att jobba på Systemet, man får lära sig massvis om vin m.m. och gå kurser och sånt!
Numberone: Brädan blev jättefin!
Lynn: GRATTIS! Vilken liten sötnos!
Vaniljdröm: Usch, vad tråkigt med tandläkaren! Men kul att få belöna sig med en vattenkanna
Själv har jag precis bokat tid för ormterapi. Hela jag skakar och det känns som om jag ska kräkas, och det bara av ett telefonsamtal. Jag ser inte fram emot själva mötet! Men men, nu är bokningen gjord, och det kommer bli sååå skönt när det blir klart. Jag kommer kunna gå på vår egen gräsmatta utan att få psykbryt för att jag råkar se en liten gren!
Nyttoshopping får man alltid ägna sig åt, och det gör ju ingenting om nyttoprylarna är fina
Jag köpte en jättesöt ljuslykta på Syster Lycklig idag, som belöning för att jag vågade ringa "ormtjuserskan"