Vita tråden del 8
Hejsan!
Kajsa 77 skrev 2008-06-29 10:46:19 följande:
Hejsan!
Kajsa 77 skrev 2008-06-29 10:46:19 följande:
Hej numberone!
Jag kan inte ens börja förstå vad ni går igenom just nu. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det går bra på tisdag! Och som du säger, det här är er lilla tjej med sina små egenheter, inte ett normalt barn det är fel på.
Stor kram till er!
Numberone, hoppas verkligen ni får komma hem nästa helg så att ni får vara tillsammans bara familjen.
Lasseliten: Nämen vad typiskt då! De skickar säkert fatet till dig utan problem. Vad bra att du hade roligt på festen (så att du inte lämnade oss i onödan menar jag ).
Malin: Jag missade också att du försvann där efter Bruka. Men Syster Lycklig finns ju på nätet också.
FruPuffen: Vad jobbigt med magsjuka! Hoppas ni vuxna klarar er från att också bli sjuka!
Videli: Jag har faktiskt inte heller hittat något jag riktigt falligt för (jo, jag hittade ett med jättefint förra året, stort bord och matchande stolar - för nära 50 000 kr!). Så nu har vi helt enkelt bestämt oss för att bygga ett bord. Men säg gärna till om du hittar något stort och snyggt.
MM: Åh, vad spännande! Hur känns det nu, fortfarande värkar?
God morgon!
Idag har jag varit på jobbet sedan 05.30, så jag är definitivt värd en liten FL-paus!
Jag har nytt i bloggen smultronochglass.blogg.se
Anjo: Ett stort grattis!
Bea: Ang. vad du skrev igårkväll. Jag känner igen mig, men jag tycker det är en känsla som kommer och går. Jag har mer eller mindre haft samma inredningsstil och inredningsintresse sedan jag var barn (vaddå konservativ?), men det går ändå i toppar och dalar. De senaste åren känns det som att olika blandningar av vita stilar verkligen har exploderat, det har kommit nya tidningar, massvis med nya böcker, fler butiker och märken m.m. Det var jättekul ett tag eftersom inredningen på något sätt blev mer lättillgänglig, men sedan mattades det av lite tycker jag. Numera ser nästan alla butiker likadana ut, och alla inredningstidningar m.m. Men jag väntar på nästa uppsving då allt blir roligare igen, för jag är övertygad om att det kommer komma!
Den största inspirationen får jag faktistk från bloggar för även om väldigt många bloggar är ganska lika varandra, så är det ändå "på riktigt". Man vet att det är en verklig person där bakom som skriver och fixar med sitt hem, och det är inte bara någon tillfällig styling för ett visst inredningsreportage (nåja, visst stylar man väl innan man tar bilder också, men ändå inte på samma sätt).
Svammel svammel
Det här blev ett tillräckligt långt inlägg, nu ska jag läsa tillbaka lite till.
Lasseliten: Vilken tur att du nu kan sova ordentligt på nätterna
50-talet är förresten hur coolt som helst!
Miamariah: Jättesöt liten säng!
Bea: jag längtar nästan lite tills den stora hypen över vita hem lägger sig lite. Nu är det nästan alldeles för många tidningar som visar vita hem i olika tappningar, det var lite roligare när man var tvungen att leta lite på något sätt.
MM: Grattis på födelsedagen!
Goddag!
Oj, vad ni har skrivit sedan jag var inne sist.
Vi har varit i stugan i helgen och börjat gräva för att bygga en altan - vilket hästjobb!
Lillafruluva: Fy vad jobbigt det låter!
Sussi: Jag håller med de övriga, måla den inte!
Nu har jag bara den här veckan kvar på jobbet, sen går jag på fyra veckors semester. Det är första gången på 11 år jag är ledig så länge, det ska bli helt otroligt skönt!