Tjock kulan skrev 2008-05-16 21:33:24 följande:
HejsanHar haft en helt underbar dag med familjen, varit på picknick i solen och tittat på djuren i hembyggdsparken i Ängelholm, därefter kört via Hallandsåsen och drömmt om alla vackra trähus. Avslutade dagen med fika på italienska vägen med en underbar utsikt över havet och Båstad. OCH som om inte det var nog så förgyller lilla Alice mammas dag genom att säga; mamma , trodde det var en tillfällighet men icke, mamma sades upprepade gånger idag, blir helt varm i hjärtat. Dagen avslutas dock lite mindre trevlig, har en person som varit inne på min sida som jag inte vill ska ha tillträde till min sida o bilder, hur gör man om man vill spärra sin sida för oinbjudna gäster?, någon som kan hjälpa mig.Milda; Då vet du vad som väntar dig nu efter ett besök hos Julia, men med den beskrivningen du ger så kan du inte ha blivit avskräckt från livet med småbarn tvärt om Fru Puffen: Fint piff i gästhusetKajsa: Fin fina olivträd
Du kan begränsa tillgången till din sida genom att bara tillåta de som står i din adresslista att få komma in - då får man med andra ord "be snällt" att du lägger till en i din lista.