• Ankmor

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-12 21:45:18 följande:
    Ett dödsfall till. Två st på en vecka. Den här gången en äldre släkting till maken på 72 år men de behövs de med.Cancer här med. Jag hatar cancer Var hämtar ni energi när ni som bäst behöver den? Hur gör man för att hålla det på avstånd?
    Nämen fy vad tråkigt.
    Vad säger man i ett sådant här tillfälle?
    *tröstar*
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor

Jag vill bara meddela att jag kommer att starta en reklamfri bloggtråd på fredag förmiddag.

Den som vill vara med i trådstarten kan inboxa mig under veckan.

OBS! Din blogg måste vara helt fri från sådant som du själv tjänar pengar på; exempelvis reklam som genererar "klickpeng" , du säljer saker via bloggen samt länkar till egen butik/blogg där du säljer saker etc.

Länk till utkastet finns i min TS - bloggar MED reklam får en egen FL-blogglista hos mig...
  • Ankmor
    Lynn84 skrev 2008-05-15 15:33:38 följande:
    Kunde tyvärr inte få in en större bild...hoppas ni kan klicka upp den själva!
    Grattis!
  • Ankmor
    13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:
    .OCH VET NI VAD? Jag är ju precis hemkommen från en arbetsintervju på systembolaget...OCH JAG FICK DET!!!!!!!!!!!!!Fatta så skönt med att arbeta på ett stort statligt bolag! Jag som är van vid att arbeta häcken av mig på små eller medelstora restauranger.
    GRATTIS!!! Lycka till!!
  • Ankmor

Påminner om att jag startar bloggtråden imorgon runt 11-tiden!!!

bloggar utan "klickpeng"reklam/egen vinning/egen försäljning kommer med i tråden.

Jag har inte fått in ens hälften så många som var med i den gamla bloggtråden!!

VART ÄR NI?!?!

Bloggar med "klickpeng"reklam/egen försäljning mm får vara med i en FL-blogg :)
  • Ankmor
    HUR formulerar man en bra TS för bloggtråden???

Jag blir tokig! Jag har hittat en bra bild men kan inte formulera mig på ett bra sätt!

GHAA!!!

Jag får nog starta tråden senare idag - skall tänka lite först....
  • Ankmor
    Malwa skrev 2008-05-16 13:10:43 följande:
    Oj oj oj, mannen min måste ha feber eller ngt! han ringde nyss och frågade om jag ville åka till ikea när han kommer hem! han hade sett en tv-möbel han ville köpa sa han.Det visade sig vara liatorp han tittat på vilket gjorde mig ännu mer förvånad!Han avskyr ju ikea och alla mina vita saker annars! få se om det är ett trick för att få igenom ngt annat!

Är det en epidiemi som går genom Sverige? Min sambo har också (frivilligt) styrt bilen mot IKEA för att titta på Lexvik tv-möbel! och han är inte speciellt road av att gå på IKEA !
  • Ankmor
    Tjock kulan skrev 2008-05-16 21:33:24 följande:
    HejsanHar haft en helt underbar dag med familjen, varit på picknick i solen och tittat på djuren i hembyggdsparken i Ängelholm, därefter kört via Hallandsåsen och drömmt om alla vackra trähus. Avslutade dagen med fika på italienska vägen med en underbar utsikt över havet och Båstad. OCH som om inte det var nog så förgyller lilla Alice mammas dag genom att säga; mamma , trodde det var en tillfällighet men icke, mamma sades upprepade gånger idag, blir helt varm i hjärtat. Dagen avslutas dock lite mindre trevlig, har en person som varit inne på min sida som jag inte vill ska ha tillträde till min sida o bilder, hur gör man om man vill spärra sin sida för oinbjudna gäster?, någon som kan hjälpa mig.Milda; Då vet du vad som väntar dig nu efter ett besök hos Julia, men med den beskrivningen du ger så kan du inte ha blivit avskräckt från livet med småbarn tvärt om Fru Puffen: Fint piff i gästhusetKajsa: Fin fina olivträd
    Du kan begränsa tillgången till din sida genom att bara tillåta de som står i din adresslista att få komma in - då får man med andra ord "be snällt" att du lägger till en i din lista.
  • Ankmor

Uppdaterat bloggtråden...

Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
Svar på tråden Vita tråden del 8