Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

MiaM: Men fy vilken dålig kvalité!

Nublu: Neeee det kunde jag ju nästan gissa att du inte gjort, lite skämt sådär Och även om jag blev jätterik skulle jag definitivt inte sluta gå på loppisar t.ex. Den gamla sharmen kan man inte köpa för pengar.

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-04-29 13:52:32 följande:
    Glöm inte virkade dukarna på tv.n och köksfläten. Varför trodde du att jag lärt mig att virka?
    *fniss* Verkar som att du har ett skelett i garderoben, eller ska jag säga en virkad duk på tv'n. Skrattande
  • LinaoMatilda
    nublu skrev 2008-04-29 14:19:57 följande:
    Lina: Jag tror att Vanilj egentligen är Åke 65+ och på väg ut ur garderoben.
    SkrattandeSkrattande
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 14:22:55 följande:
    Lina,Rackarns, där kom du på mig Jag har faktiskt en hel byrålåda full med dukar som välmenande släktingar virkat åt mig. Men jag lovar att jag inte har en endaste framme. Och idag tror jag att jag gör slag i saken och skänker dem till röda korsets insamling.Usch, jag har nog fler monster i garderoben än jag vill kännas vid !
    SkrattandeSkrattande Men allvarligt så är små virkade dukar jättebra att ha mellan tallrikarna om man har något finprslin som inte används så ofta.
  • LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 14:25:36 följande:
    Lina,Funkar det med rosamelerade?
    Jag antar det? Färgen spelar väl ingen roll. *förvirrad* Den kan ju inte spela roll? Nu vet jag faktiskt inte om du skämtar eller inte hihi Skrattande
  • LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 14:36:21 följande:
    Lina!Skojar bara, jag är inte "Asta" heller......Nu ska jag iväg och köpa hundmat. Och kanske trädgårdsdynor på Hemtex. Såg att de hade fina vit/röd-randiga där.
    haha tänkte väl det
Svar på tråden Vita tråden del 8