Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

God morgon!

Ja jag instämmer med Malins;
    Ha en toppen semester Julia, Himmelbit, Mimmi, MildaM, Sylt, JeaJea och Enji

• LinaoMatilda

Malins: Vi ska ha sushi-kväll här. Barnen ska till min pappa och stannar där övernatten. Det är första gången jag och min man är barfria (bådatvå) övernatten på 2,5 år. Så det kommer lite kompisar hit ikväll och imorgon ska vi soooooova

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-04-30 07:21:52 följande:
    Å jisses så härligt! Sushi och ensamtid med maken, underbart! Hoppas ni får en toppenmysig kväll och att ni kan sova lite längre än till 6 imorgonbitti hihi.
    Enji skrev 2008-04-30 07:21:25 följande:
    Lina -> helt klart! Man e ju en så mkt bättre människa när man sovit bra. Vad mysigt med en barnfri kväll/natt. Hoppas ni får trevligt!
    Tack! Det kommer säkert att bli jättemysigt! Kommer nog att fundera hur Emil har det eftersom han inte sovit borta utan någon av oss förr, men det går nog bra
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Igår hade vi en väldigt trevlig sushi-kväll. Vi satt ute till 11 på kvällen, och då gick vi in för det blev så mörkt ute

Idag har vi fixat till i trädgården. Nya lådor för trädgårdsland är på gång.

Hoppas ni alla har haft det trevligt.

Jag har nytt inlägg i bloggen också.

Så fina barnträdgårdsmöbler.

• LinaoMatilda
    JeaJea skrev 2008-05-01 17:52:18 följande:
    Hej alla!Shoppinggänget tackar för alla hälsningar. Vi har varit på en liten skånetour idag. Nu äter vi syltans goda tårta (våningstårta, bild kommer) och dricker vin. Vi ska ha blomsterkurs här i min butik alldeles strax och sen är det middag hemma hos Sylt. Imorgon bär det av till Köpenhamn.Kram från oss!
    Så trevligt med en liten rapport Hoppas ni har det riktigt mysigt och att ni hittar en massa fynd. Jag är inte aaaaaaaaaalls avis   Skrattande KRAM
  • LinaoMatilda
    Tjock kulan skrev 2008-05-01 19:35:32 följande:
    Linao Matilda: Vilken soffa den ser ju enorm ut, vad härligt, lilla cd skåpet var ju oxå väldans sött, nu blir jag nyfiken på ditt nya projekt, inga ledtrådar ....Jea: Låter som ni har ett utmärkt "reseprogram" färdigt för de inredningsgalna gästerna som är på besök Skåne . Det gäller ju att visa hur underbart Skåne är nu när du o Sylt har besök från de nordligare delarna av Sverige. Hoppas att ni får schyst väder i morgon i Kpenhamn det är inte roligt att traska runt o shoppa med ett paraply på ströget. Ha det så gott i morgonMimma; Undrade var du varit, vad kul att du tittade in
    Tack snälla. Soffan är eg inte så stor, den ser mindre ut med lite kuddar i också. Har haft fårskinn i den under vintern, måste köpa något som passar till sommaren nu bara. Mitt projekt ja... hihi lite kul att vara lite hemlig
Svar på tråden Vita tråden del 8