Vita tråden del 8
Numberone
jättefina stolar!
Numberone
jättefina stolar!
Trollens mamma
Du får ta en lastbilssemester till Sverige ;)
Men här börjar det faktiskt bli lite dyrare med. Det är en väldig blanding på priser på saker som är i samma stil på blocket nu tycker jag. Tror att folk börjat upptäcka att det börjar bli lite poppis...
Malin79 och juliah
VI ska meed göra om vår tvättstuga i sommar. Och den kommer med att inspireras av Juliahs den är ju sååå fin. Håller på att övertala ang kakelplattorna, för min man är inte så förtjust i den sorten och jag tycker de är sååååå fina! Sen luckorna har vi redan bestämt oss för Ståt för de har vi i köket och vi vill ha samma i tvättstugan.
Kranen är så himla fin den med, men den får jag nog inte tyvärr, man måste ju kompromissa
knyttis och juliah
Fint nytt ni hade i bloggen. Funderar med på att skaffa en blogg...
KOllar alltid blocket efter gammalt trevligt när jag startar datorn. Är inte prissättningen intressant. Priserna är så varierande för, i alla fall i mina ögon, samma typ av möbler. Jag menar linneskåp, från 100:- till över 1000:- ibland och det ser ut att vara i precis samma skick och stil....
Åhhh, titta så fint skrivbord..... tänk det i vitt. Och vi har ingenstans, INGENSTANS att ställa det på....
och så länken då
www.blocket.se/vi/15731470.htm
mildamMaränger
Vad är det för en lista?
MOrsan Martina
Tack, nu har jag aktiverat mig.
Vaniljkdröm
Fast du vet ju inte om de har det så där perfekt alltid