Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-06 09:32:57 följande:
    Vackra! Var ligger Owes?
    Vi har det här i Gävle! Jag trodde först det var en kedja men nu när jag kollade på hemsidan så verkar det bara finnas en affär. Men jag tycker att jag har nåt svagt minne av att de finns på fler ställen... Nån som vet?
  • FruPuffen
    lillafruluva skrev 2008-05-06 09:45:18 följande:
    Peak- Jag blir förkyld minst en gång i månaden och det har varit så i ungefär två år. Sista tiden har det berikats med lite av varje, halsont, hosta, huvudvärk och feber..Min mammas kusin Gill jobbar som allt i allo (hur stavar man??) hos gänget på Rix morronzoo De pratar om henne ibland
    Oj det låter inte kul!! Har du kollat så du inte är allerisk mot något?
    Peak skrev 2008-05-06 09:23:54 följande:
    haha jag satt vid datorn när de läskades med alla Leilas bakverk på MixMegapol och så skickade jag ett mail typ "Leila är Toppen!! Men sluuuuuta läskas jag har ju godisfri månad!" Och så minuten efter så säger Gry Leila vi får in mycket beröm: och så läste hon mitt mail!!! hihi
    Hihi Vad kul!!
  • FruPuffen

God morgon!
    Här blir det "öppnis" idag! Sen ska vi fortsätta krattandet, hann bara en tredjedel igår. Maken och jag tvättade dessutom hela altandäcket i går kväll och ikväll ska det oljas. Jag tvättade alla fönster och målade spaljen men färgen tog slut efter att jag målat ena sidan... Så jag måste köpa ny färg. Dessutom ska jag en sväng med syrran till "Uthuset" ikväll !

Mimmi: Fy vilken obehaglig kommentar! Läskigt det där egentligen när man skriver om att man ska träffas irl och så... Tänkte på det ang träfftråden, där står ju exakt allt vi ska göra och vilken tid, tänk om nåt snusko smyger efter oss *nojig*

Malin: Lycka till med cellprovet! Ja det är ju aldrig nån höjdare att gå dit, men viktigt.

Himmelbit: Fin ny presbild!!

• FruPuffen
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 08:48:20 följande:
    Fru Puffen: Ja jag tänkte också på det med träffen. Där är ju en som skrivit att den kommer med som iaf jag aldrig sett här förut. Om jag har missat det eller om det är någon som bara bytt nick så är det ju ingen fara, men det verkar ju som att jag inte är den enda som inte sett till henne förut.  Kanske man borde göra en mail-lista om träffen också istället?
    Ja jag såg det med! Jag tycker väl att om man ska vara med på träffen så ska man väl iallafall ha kommenterat i den här tråden. Jag saknar fortfarande ett slutet forum! Ingen som vet om det blev nåt av det?Det finns så mycket konstigt folk på nätet... Jag tycker det är lite krångligt att kommunicera via maillista .
  • FruPuffen

Tillbaka från Öppnis. Ingen Lantliv i min låda . Ingen Leila heller, har inte TV4-plus!! .
    Lillafruluva: Det låter ju helbra att du hittat ett forum!! Jag tycker att vi ska köra på det! Jag tycker också att den här tråden först och främst är till för oss som skriver här, de som bara läser kan väl lika gärna kolla i bloggarna för inspiration.
    Julia: Tror också att många psykon i bloggarna och här i tråden kan vara kvinnor. Killar tror jag inte hänger så mycket i inredningsbloggar.

• FruPuffen
    juliah skrev 2008-05-07 12:09:18 följande:
    Åååååå, jag hade glömt att JAG är med i lantliv. Nu ska jag genast rusa ut igen!
    Vill ju också se!! Det var bloggtips denna gång, va? Repotaget kommer till jul?
Svar på tråden Vita tråden del 8