Vita tråden del 8
Har gjort lite zinkfynd... Kannan 58 kr på "Owes" och baljan 69 kr på Coop!
Har gjort lite zinkfynd... Kannan 58 kr på "Owes" och baljan 69 kr på Coop!
Här är Owes hemsida om ni vill kolla (måste ju vara "DEN" OWE som skrivit här i tråden
)
http://www.owes.se/
God morgon!
Här blir det "öppnis" idag! Sen ska vi fortsätta krattandet, hann bara en tredjedel igår. Maken och jag tvättade dessutom hela altandäcket i går kväll och ikväll ska det oljas. Jag tvättade alla fönster och målade spaljen men färgen tog slut efter att jag målat ena sidan... Så jag måste köpa ny färg. Dessutom ska jag en sväng med syrran till "Uthuset" ikväll !
Mimmi: Fy vilken obehaglig kommentar! Läskigt det där egentligen när man skriver om att man ska träffas irl och så... Tänkte på det ang träfftråden, där står ju exakt allt vi ska göra och vilken tid, tänk om nåt snusko smyger efter oss *nojig*
Malin: Lycka till med cellprovet! Ja det är ju aldrig nån höjdare att gå dit, men viktigt.
Himmelbit: Fin ny presbild!!
Peak o Lillafruluva: Ja ni verkar lite insatta i det där... Jättebra om ni kollar upp det!
Tillbaka från Öppnis. Ingen Lantliv i min låda . Ingen Leila heller, har inte TV4-plus!!
.
Lillafruluva: Det låter ju helbra att du hittat ett forum!! Jag tycker att vi ska köra på det! Jag tycker också att den här tråden först och främst är till för oss som skriver här, de som bara läser kan väl lika gärna kolla i bloggarna för inspiration.
Julia: Tror också att många psykon i bloggarna och här i tråden kan vara kvinnor. Killar tror jag inte hänger så mycket i inredningsbloggar.
MiaMariah: I hennes blogg under 29 april.