Inlägg från: JohannaJ |Visa alla inlägg
  • JohannaJ

Vita tråden del 8

Clara: ta ett lite mönstrat som passar era övriga färger. Vi har vitt och blått hemma och ett blått draperi i hallen. Det syns lite här:

• JohannaJ
    Kajsa 77 skrev 2008-06-30 20:18:11 följande:
    JohannaJ - Grattis till husköpet! Kul att se dig igen! Ser fram emot bilder! JeaJea - Vilka vackra hus du visar i din blogg! Vackra så det gör ont!
    tack! och tack! Bilder kommer så fort jag får nycklarna
  • JohannaJ
    Mammatilltretroll skrev 2008-06-30 20:28:20 följande:
    Om man inte hittar några fina färdigsydda gardiner kan det väl inte vara så tidskrävande att sy själv av ett tyg? Trots att man är typ helt okunnig med symaskin..
    men du behöver ju inte ha gardiner. Vi köpte en vajer med spännen från IKEA. Så slipper man glipan i taket. Jag sydde bara två raksömmar på ett tyg.
  • JohannaJ

Har någon en länk till en bra tapetsida? Vill ha tapeter till köket och kanske till hallen och trappan där det finns bröstpanel som ska målas vit.

• JohannaJ
    mimmi006: tack så mycket! Hilding mår bra nu men vi föräldrar är väldans trötta fortfarande. Hoppas husdrömmar kan få oss vakna till

Videli: Jag kommer! Det är ju nästan gångavstånd mellan oss snart
  • JohannaJ

Visst är det gulligt! Jag är så glad. Vi har ju letat hus i 2 år men alla äldre hus har blivit galet dyra. Nu hade vi en stor dos tur.

mimmi006 skrev 2008-06-30 22:23:08 följande:
    Johanna- nu såg jag! Vilket underbart hus, en riktig dröm!
  • JohannaJ

stackare. Om det tröstar så hoppade min unge runt i magen tom under krystvärkarna.

MildaMaränger skrev 2008-06-30 22:37:23 följande:
    hej hopp... här sitter jag med inga värkar och en liten bebis som hoppar runt i magen? Då antar jag att det INTE är förlossning på G.... har hört att de är lugna då
  • JohannaJ
    JeaJea skrev 2008-06-30 22:46:49 följande:
    har missat det, orkar du visa igen?MM , färdknäpp, champagne? Vilken är septim?
    ja då

• JohannaJ
    JeaJea skrev 2008-06-30 23:13:41 följande:
    Å så fint det ser ut (antar du riktigt myser när du ser bilden själv!), Grattis!
    tack! Jag myser ordentligt. Sitter i min lägenhet mitt i stan och drömmer om min trädgård och mina trägolv
Svar på tråden Vita tråden del 8