Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-06-07 23:33:57 följande:
    Godkväll i tråden!Jag vill också hänga meeeed här. Hinner ingenting just nu. Hoppas alla haft en bra dag, här är det full rulle inför morgondagens kalas. Kan inte förstå att det gått ett helt år...
    Mysigt med kalas. Visst är det ofattbart hur snabbt tiden går?? Jag förstår det inte alls, eftersom jag ju själv inte åldras någonting...
  • Camilla R

Hej Juliah! och välkommen hem från Grekland, hoppas ni haft det toppenbra!
    Själv har vi börjat fundera på sommarsemestern och kikar ev på Cypern (urvalet av kvarvarande resor till grekiska öar är begränsat, om det ens finns annat än till Kreta)

• Camilla R
    Ninizen skrev 2008-06-07 23:39:24 följande:
    Jaha.....bläddrade han i en pärm. Då jobbade han nog... Lät så roligt...förlåt mig.
    Helt OK
    Jag är nog för trött för att försöka formulera mig vettigt...
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-08 19:41:31 följande:
    Lägger in en bild på hela familjen en kort stund. Tagen i torsdags
    Hann ju inte alls med att se, klart att man blir nyfiken!!
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-08 19:50:33 följande:
    Tack alla för gratulationerna om huset, kul att ni oxå gillade det Heeej föresten, här en än som är heeeeelt slut. Fotograferignen gick väl sådär. Mäklaren som fotade var jätteduktig. Men idag när jag skulle köpa det sista piffet som jag inte hann igår, så var givetvis alla blommor slut Jaja just nu känner jag bara att det är skööönt att det är över. Kommer ju en till pers om två veckor då allt måste vara städat till topp, då det är visning  Då kan man inte trycka in nått i skåp och garderober
    Skall hålla ögonen öppna och kika i NVP, gissar att det kommer vara en annons där?
  • Camilla R
    LinaoMatilda skrev 2008-06-08 20:03:37 följande:
    Himmelbit: VIlken bra idé att lägga in bild på sig i träff-bloggen!
    Men då missar ju vi andra som inte kan komma... Är ju nyfiken av mig
  • Camilla R

Tjock kulan skrev 2008-06-09 12:12:19 följande:

För er som är intresserade så har jag lite nya bilder i galleriet på lite smått och gott i inredningsväg.
    Jag är intresserad, men oinbjuden...
  • Camilla R
    numberone skrev 2008-06-09 12:14:38 följande:
    BEhöver hjälp..... Jag håller på å ska baka å kommer få äggvitor över å då kom jag på att av dem kan jag ju veva ihop såna där ... ni vet vita fluffiga saker som man vänder i kakao och kokos, brukar vara favoriter hos småttingar...
    Är det något sånt här du söker? www.ica.se/FrontServlet&state=recept&receptid=339158
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-09 21:40:26 följande:
     Gör så här får då gör jag ju inte reklam, hoppas jag w4.objektdata.se/pregen/667/OBJ24644_78711166...Säg gärna vad ni tycker om jag ska ringa och säga att mäklaren ska fota om, och klanten satte sig på sängen oxå så den bilden blev ju inte heller någon hit
    Härliga bilder tycker jag. Kan dock hålla med om att golvet inte ser vitoljat ut, men det viktiga är ju att bilderna är inbjudande och att det kommer många på visningen.
    Hade inte uppfattat att du bodde så nära Gustavsbergs centrum och hamn, så här års är det ju jättehärligt där.
  • Camilla R

Här är inte vädret helt upplyftande heller. Visserligen behövs det ju regn, men sonen är på fotbollsläger denna vecka och då bygger det ju lite på att de har hyfsat väder.

Sen skall vi ha picknick med yngste sonens dagis ikväll, så regn vill jag inte ha..

Svar på tråden Vita tråden del 8